امام (ره) جان خود را فدای انقلاب کرد/ ایران باید الگوی حکومت امام زمان (عج) شود.


ساعت: 12:07
تاریخ انتشار: 1401 1401
کد خبر: 1843592

آیت الله محمدی مسئول دفتر شورای نگهبان یزد گفت: امام (ره) جان خود را در کف این انقلاب گذاشت و به استقبال مرگ شتافت، کارمندان نظام اسلامی باید چنین باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، آیت الله سید ناصر محمدی صبح امروز با حضور در مسجد روضه محمدیه یزد، سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی را تسلیت گفت. امام (ره) را می بینیم.

وی ادامه داد: خدا رحمت کند در زمانی که کفر و الحاد بر کشور حاکم شد و امام خمینی (ره) را که از خود مردم بود و دنیایی بود که در آن جز تقوا و قداست برای رهبری مردم نبود، قرار داد. او از غارت کشور توسط ظالمان ناراحت بود و علاقه زیادی به نجات کشور داشت. در نتیجه با دلسوزی و مهربانی و توکل بر خدا بیرون آمد و انقلاب شروع شد.

رئیس شورای نگهبان استان یزد با اشاره به مصائب فراوانی که امام خمینی (ره) برای پیروزی انقلاب اسلامی متحمل شدند، گفت: سرنگونی نظام طاغوتی و شاهنشاهی اولین قدم و اولین بار پس از آن بود. ایران را باید بنا کرد تا اسلام ساخته شود و عزت و استقلال و قدرت به دست آید و شکل گیری تمدن اسلامی زمینه ساز ظهور امام از عصر عجله شود.

محمد ادامه داد: ایران برای زمینه سازی ظهور باید نمونه ای از حکومت امام زمان (عج) در جهان شود تا مردم دنیا با دیدن ایران و عزت، آبادانی، پیشرفت و آبادانی شیفته امام زمان (عج) شوند. در آن ایجاد شده است که امام زمان به آن تمایل دارند.

وی با بیان اینکه امام (ره) برای این انقلاب جان خود را در کف دست گذاشت و به استقبال رحلت شتافت، افزود: امام خامنه ای هم همین طور. اگر همه خدمتگزاران ما بعد از انقلاب ساده و پاک بودند و هدفشان خدمت به مردم بود، الان ایران الگوی کشور امام زمانی بود.

آیت الله محمدی با بیان اینکه دشمن نمی خواهد ایران الگویی برای حکومت امام خمینی(ره) شود، با اشاره به اقدامات دشمن در جبهه های مختلف، تصریح کرد: بیگانگان و همچنین جبهه تبلیغاتی مسموم که به دنبال ناامید کردن مردم است. و بزرگ نمایی نقاط ضعف خود، مانعی بر سر راه شکل گیری تمدن اسلامی ایجاد کرده و مانع از تبدیل شدن ایران به الگوی حکومت امام زمانی می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید