تبیین دستاوردهای انقلاب وظیفه شرعی هر فرد / عدالت اجتماعی است. جوهر نظام


ساعت: 14:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۸
کد خبر: 1806783

حامد میامی گفت: بهار انقلاب بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب است چرا که دشمن از هر فرصتی برای کم اهمیت جلوه دادن ارزش های انقلاب استفاده می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حامد میامی مدرس دانشگاه در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: عدالت و عدالت محوری از مهمترین دغدغه های امام خمینی (ره) در راه اندازی انقلاب اسلامی بود.

میامی ادامه داد: ائمه انقلاب حتی در زندگی شخصی خود نیز عدالت را رعایت کردند و در عمل نیز به آن پایبند بودند و فساد یکی از خطوط قرمز آنها بود.

وی افزود: انقلاب بر دو رکن عدالت و مبارزه با فساد استوار شده و در سال های اول به اوج خود رسید.

وی گفت: امروز دشمن تلاش می کند کلمه عدالت را تحت الشعاع قرار دهد و بر پیامدهای فساد در کشور تاکید کند.

میامی ادامه داد: دشمن از همه ابزارهای فرهنگی برای ایجاد فساد و فحشا در کشور استفاده کرد اما انقلاب تاکنون شکست خورده است.

وی با اشاره به ایام خجسته دهه فجر تاکید کرد: زندگی بر اساس سنت اسلامی دو رکن اساسی دارد: اعتقادات و مبارزه برای ارزش‌ها.

این استاد دانشگاه گفت: بر این اساس ارزش انسان با اعتقادات و مجاهدت برای او تعیین می شود که در پیروزی انقلاب اسلامی شاهد آن هستیم.

بهار انقلاب بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب است، زیرا دشمن از هر فرصتی برای کم‌اهمیت جلوه دادن ارزش‌های انقلاب استفاده می‌کند و بیان و نهادینه کردن آن‌ها در جامعه وظیفه شرعی هر فردی است. “میامی تمام شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید