ادامه امور ارزنده زمان آیت الله جنتی در شورای هماهنگی

ساعت: 11:08
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1789640

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: حجت الاسلام موسی پور می تواند منشأ خدمات بسیاری باشد و کار ارزشمند حضور آیت الله جنتی در شورای هماهنگی تبلیغات را ادامه دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در این مراسم صبح امروز (یکشنبه) تکریم وی در معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پس از قرائت متن حکم انتصاب حجت الاسلام محمدحسین موسایی پور به عنوان رئیس جدید این شورا، اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پس از قرائت متن حکم انتصاب حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین موسایی پور به عنوان رئیس جدید این شورا، اظهار داشت: این شورا به عنوان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی معرفی شد. خبیر E; به خصوص عملکرد ایشان در دوران فرمانداری کوم که حساسیت زیادی دارد. عملکرد ایشان در دوران استانداری رضایت بخش و با رضایت همگان همراه بود.

محمدی مثلا وی افزود: موسی پور تاکنون و در طول فعالیت خود منشأ آثار و فواید بسیاری بوده است تمام شد از جانب یازده آنها وظایف مختلفی دارند و من مطمئنم با توجه به اعتمادی که رهبر انقلاب به ایشان دارند در این امر نیز موفق خواهند شد.

محمدی گلپایگانی گفت: دیروز که خدمت مقام معظم رهبری رسیدم گفتند که آقای موسی پور نماینده من هم در شورا است، این عنوان ویژه ای که مقام معظم رهبری به آقای موسی پور دادند نشان از شایستگی ایشان دارد.

رییس اجراییه گفت: با توجه به اخلاصی که نسبت به آقای موسی پور دارم، معتقدم ایشان می توانند منشأ خدمات بسیاری باشند و کار ارزشمند حضور آیت الله جنتی را ادامه دهند.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید