آیت الله جنتی: گرانی و تورم همچنان مردم را متضرر می کند

آیت الله جنتی: گرانی و تورم همچنان مردم را متضرر می کند

روز جدید آیت الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: موضوع هسته ای نباید بر سیاست خارجی سایه بیاندازد و سیاست خارجی کشور نباید با موضوع هسته ای به تعویق بیفتد. روابط اقتصادی با همسایگان باید ادامه یابد.

آیت الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری در نهمین اجلاسیه مشترک خبرگان رهبری گفت: مسئولان شبانه روز برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی تلاش می کنند اما باید نتیجه برنامه ها و تلاش های مسئولان نیز دیده شود. سر سفره مردم ما مردمی با ایمان، سرسخت، نجیب و صبور داریم و باید قدر این نعمت را بدانیم. قدردانی از این نعمت، تلاشی مثمر ثمر و مؤثر برای رفع مشکلات آنان است. مردم به آینده چشم دوخته اند و انتظار دارند اثر اصلاحات اقتصادی در ماه های آینده روی میزهایشان دیده شود.

وی افزود: این روزها گرانی و تورم همچنان متضرر مردم عزیز و نجیب ماست. البته بحمدالله مسئولان شبانه روز برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تلاش می کنند و مردم همت و تلاش آنها را می بینند و این روحیه خستگی ناپذیر جای قدردانی دارد.

رئیس مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود گفت: راه حل اصلی مشکلات کشور تکیه بر توان داخلی کشور و توان داخلی کشور است و موضوع خنثی سازی تحریم ها باید به عنوان دستور کار اصلی کشور دنبال شود. دولت در کنار رفع تحریم های سرکوبگرانه.» اما تحرکات و فعالیت ها در این زمینه مطلوب نبوده و خوشبختانه دولت سیزدهم به این موضوع توجه داشته است که قابل تقدیر است.

وی در ادامه گفت: موضوع هسته ای نباید بر سیاست خارجی سایه بیاندازد و سیاست خارجی کشور نیز نباید با موضوع هسته ای کند شود. روابط اقتصادی با همسایگان باید ادامه یابد.

دیدگاهتان را بنویسید