اعزام هزار دانش آموز قزوینی به اردوی راهیان نور

وی با بیان اینکه اردوی راهیان نور بر اساس سهمیه مراکز دانشگاهی در مجتمع دانشگاهی استان برگزار می شود، افزود: زمان برگزاری این اردو برای خواهران و برادران 25 تا 30 اسفندماه و برای خواهران 30 تا 5 اسفند ماه است.

مسئول بسیج دانش آموزی استان قزوین گفت: مناطق عملیاتی مورد بازدید دانش آموزان شامل شلمچه، هویزه، یادمان والفجر 8، فکه و در صورت نیاز کانال کمیل است.


شرط ورود به اردوی سبک دانش آموزی واکسیناسیون است

کاظمی یادآور شد: هزار دانش آموز از استان قزوین به مدت 5 تا 8 روز به مناطق عملیاتی اعزام می شوند که از این تعداد 60 درصد زن و 40 درصد مرد هستند.

وی با اشاره به شرایط فعلی عروق کرونر تصریح کرد: مقررات بهداشتی حداکثر رعایت شده و دانش آموزانی که دو نوبت واکسن دریافت کرده و نوبت سوم واکسن را دریافت کرده اند به مناطق عملیاتی اعزام می شوند.


راهیان نور یکی از جدی ترین خاکریزهای پدافندی در برابر حملات دشمن است

این مقام مسئول گفت: کد ملی دانش آموزان در سامانه ای ثبت می شود و این سامانه برای رصد اطلاعات افراد از جمله واکسیناسیون به مرکز بهداشت وزارت بهداشت متصل است.

کاظمی با اشاره به اهداف اردوی راهیان نور دانش آموزی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند این اردوها نیز گنجینه پاسداشت مقدس و یکی از جدی ترین پدافندها در برابر تهاجمات دشمن است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: راهیان نور بزرگترین عملیات فراگیر فرهنگی است که هویت واقعی ملی ایرانی را در مواجهه با شروع جنگ نرم به نسل های جدید منتقل می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید