بیش از 200 نفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در تربت حیدریه اعزام شدند


ساعت: 13:56
تاریخ انتشار: 1400/12/24
کد خبر: 1815694

ناصری موحد گفت: بیش از 200 نفر از مردم تربت حیدریه صبح امروز برای بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس عازم استان خوزستان شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح توس ، احمد ناصری موحد فرمانده سپاه تربت حیدریه صبح امروز در مراسم بدرقه کاروان های راهیان نور به تشریح اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس و تشریح ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پرداخت. شهادت و دلاوری رزمندگان اسلام و آن را در اولویت زندگی فردی، اجتماعی و سیاسی خود قرار دهند.

وی افزود: در شرایطی که جبهه استکبار همه امکانات و تجهیزات خود را در عملیات روانی و جنگ نرم و شبیخون فرهنگی بسیج می کند تا نسل فعلی و آینده کشور را از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی دور نگه دارد. اردوگاه های راهیان نور . او همچنین می تواند بخش مهمی از این توطئه دشمن را خنثی کند.

ناصری موحد اردوهای راهیان نور را فرصتی برای انتقال ارزش ها و رشادت های دوران دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: کاروان های راهیان نور حقیقتی زنده هستند و فرهنگ پاسداری را به نسل های آینده منتقل می کنند. از انقلاب».

وی گفت: ثبت نام از زائران علاقه مند به راهیان نور از 10 اسفندماه در پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج آغاز شد و امسال نیز با توجه به استقبال گسترده مردم از سفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس، اعزام شدند. کاروان ها در سه مرحله 23 و 23 در 28 اسفند و همچنین 6 فروردین ماه برگزار می شود.

موحد در تشریح این سفر گفت: اردوی کاروان راهیان نور به مدت یک هفته برگزار می شود و در این مدت زائران شهدا از مناطق عملیاتی شلمچه، اروند (منطقه عملیاتی والفجر 8)، طلایه، هویزه، سوسنگرد. دهلاویه، چزابه، فکه، فتح المبین، شوش، دوکوهه و همچنین حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) و مسجد مقدس جمکران قم مورد زیارت قرار می گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید