بیش از 150 نفر به منطقه عملیاتی دفاع مقدس تربت جام اعزام شدند


ساعت: 14:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۶
کد خبر: 1816289

تربت جام – بیدل گفت: ثبت نام از زائران مایل به شرکت در این سفر معنوی به پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج که اسفندماه به استان خوزستان اعزام شده بودند آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; ابراهیم بیدل فرمانده سپاه تربت جام صبح امروز در مراسم بدرقه کاروان مهمترین هدف اعزام کاروان ها به مناطق عملیاتی دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تشریح کرد. که بنیانگذاران آینده ایران اسلامی با فرهنگ سازی این حماسه بزرگ می توانند در جهت اعتلای بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی که آرمان شهدا بود گام بردارند.

وی افزود: در شرایطی که جبهه استکبار همه امکانات و تجهیزات خود را در عملیات روانی و جنگ نرم و شبیخون فرهنگی بسیج می کند تا نسل فعلی و آینده کشور را از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی دور نگه دارد. اردوگاه های راهیان نور . او همچنین می تواند بخش مهمی از این توطئه دشمن را خنثی کند.

فرمانده سپاه تربت جام با بیان اینکه بر اساس سلسله مراتب، سفر معنوی راهیان نور با رعایت ضوابط بهداشتی مصوب ستاد ملی مبارزه با تاج و تخت انجام می شود، گفت: این سفر معنوی در مسیر راهیان نور انجام می شود. وی گفت: اردوی کاروان راهیان نور به مدت یک هفته برگزار می شود و در این مدت زائران شهدا از مناطق عملیاتی شلمچه، اروند (منطقه عملیاتی والفجر 8)، طلایه، هویزه، سوسنگرد، دهلاویه، چزابه، فکه، فتح المبین، شوش، دوکوهه بازدید می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید