عملیات بازی طولانی نقطه عطفی در دفاع مقدس / اعزام 800 نفر از استان مرکزی به مناطق عملیاتی غرب کشور


ساعت: 16:19
تاریخ انتشار: 1401/02/16
کد خبر: 1836706

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی:

گودرزی گفت: بیش از 800 نفر از اقشار مختلف استان مرکزی که بیشتر آنها را جوانان و دانش آموزان تشکیل می دهند در اردوی راهیان نور غرب کشور شرکت می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; محمد گودرزی معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: ایثار و شهادت در جامعه راهیان نور.

وی مهمترین نیاز کشور در گام دوم انقلاب را فرهنگ ایثار، شهادت و ایثار دانست و گفت: کشور درخشان را قصه های صحیح دوران انقلاب تضمین می کند.

گودرزی با اشاره به برگزاری راهیان نور غرب در اردیبهشت ماه افزود: در پی برگزاری موفقیت آمیز اردوهای راهیان نور در مناطق جنوب کشور در پایان سال گذشته و ابتدای سال جاری، اردوها و بازدیدهای راهیان نور در مناطق جنوبی کشور انجام شد. به اقشار مختلف مردم در مناطق عملیاتی غرب در دستور کار قرار گرفت.»

وی ادامه داد: برنامه های متنوعی از جمله بازدید از باغ موزه دفاع مقدس همدان، بازدید از یادمان مرصاد و پادگان ابوذر، بازدید از بیمارستان صحرایی کصرشیرین، بزرگداشت عملیات غرورآفرین بازی دراز، یادواره عملیات شهدای بازی دراز معبد مقدس احمد بن اسحاق (رض) در شهر سرپل ذهاب، صعود به قله بازی درازی و برنامه های فرهنگی دیگری برای زائران از استان مرکزی

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه عملیات بازی طولانی نقطه عطفی در دفاع مقدس بود، گفت: خواندن و تبیین این عملیات غرور آفرین برای نسل جوان نعمت بزرگی است. بودن.

وی گفت: بیش از 800 نفر از اقشار مختلف استان مرکزی که اکثرا جوانان و دانش آموزان هستند در اردوی راهیان نور غرب کشور شرکت می کنند. نمازگزارانی باقی خواهند ماند.

سرهنگ گودرزی خاطرنشان کرد: همچنین زائران استان مرکزی ضمن شرکت در برنامه های راهیان نور در غرب کشور به ویژه در برنامه عروج کشوری امت حزب الله به اجرای بازی طولانی و شرکت در برنامه های یادبود با سخنرانی سردار شادمانی پرداختند. صادق آهنگران معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیا کمک کننده خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید