16 هزار نفر از خراسان رضوی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند.


زمان: 09:12
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817734

امام لشکر امام رضا علیه السلام:

سهیل گفت: امسال 16 هزار زائر در قالب کاروان های راهیان نور از استان خراسان رضوی در سه دوره دانش آموزی، عمومی و محله ای و همچنین دانش آموزان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ محسن سهیل ترکبه در گفتگو با خبرنگار صبح توس ; وی گفت: اعزام کاروان های راهیان نور برای بازدید از مناطق عملیاتی پدافند جهانی در جنوب و استان خوزستان پس از دو سال تعطیلی به دلیل تاج گذاری از 12 اسفند 1392 بر اساس دستورالعمل های بهداشتی ستاد رزمی کشور آغاز شد. با تاج

وی افزود: فراخوان ثبت نام دانش آموزان و طلاب و عموم مردم از ابتدای اسفندماه در مساجد، پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج و رسانه ها و فضای مجازی انجام شد و در ابتدا اعلام کردیم که این اردوها در راستای سلامت است. این دستورالعمل با سه دوز واکسن برای کودکان 18 تا 60 سال و دو دوز واکسن برای کودکان 12 تا 18 سال انجام می شود.

سهیل افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با تاج و تخت به گونه ای برنامه ریزی شده بود که اشغال خوابگاه های قرارگاه ثامن الائمه(ع) در حمیدیه اهواز یک سوم باشد و الحمدلله ما هم بودیم. می تواند این دستورالعمل ها را دنبال کند. .

وی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور از 12 اسفندماه 93 با ورود کاروان های دانش آموزی آغاز شد، افزود: 3 هزار و 500 زائر کاروان راهیان نور دانش آموزی از 13 تا 15 اسفند سال گذشته از ناوگان ریلی کشور مشهد را به مقصد اهواز و هرمشهر ترک کردند.

مسئول راهیان نور سپاه امام رضا(ع) و سازمان گردشگری ارتش گفت: مقدسین فرستاده شدند.

وی آخرین دوره کاروان های راهیان نور را متعلق به دانش آموزان عنوان کرد و افزود: یک هزار دانش آموز از 8 تا 11 فروردین به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می شوند.

سهیل بیان می کند: همچنین در سه دوره متوالی 200 نفر از برادران و خواهران خراسان رضوی به عنوان خادمان شهدا و در قالب ایستگاه های صلواتی، راهنمایی زیارتی، توزیع غذا و سایر موارد ضروری در مناطق یادمان ها و عملیات حفاظت مقدس مستقر شده اند. تدابیری برای زائران «ارائه شد.

رئیس ارتش نور و گردشگری امام رضا(ع) مهمترین هدف اعزام کاروان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تبیین کرد و افزود: آن را سرلوحه کار خود قرار داد. ، زندگی اجتماعی و سیاسی.

وی اردوهای راهیان نور را فرصتی برای انتقال ارزش ها و رشادت های دوران دفاع مقدس دانست و افزود: کاروان های راهیان نور حقیقتی زنده است و فرهنگ پاسداری را به آیندگان منتقل می کند. نسل های انقلاب».

سهیل گفت: کاروان راهیان نور به مدت یک ماه و در این مدت نمازگزاران شهدا از مناطق عملیاتی شلمچه، اروند (منطقه عملیاتی والفجر 8)، نهرخین، طلایه، هویزه، هورالعظیم، سوسنگرد، دهلاویه. ، چهبه فتح المبین شوش از دوکوهه و همچنین حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و مسجد مقدس جمکران قم بازدید کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید