«مقام مهدی» نقطه عطفی در فیلمبرداری دفاع مقدس در گام دوم انقلاب است.


ساعت: 21:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۰
کد خبر: 1807474

حجت الاسلام گرزین گفت: به نظر می رسد جایگاه فیلم مهدی نقطه عطف و شروع فیلم های دوران دفاع مقدس در ابتدای گام دوم انقلاب اسلامی باشد و جوانان را به استقبال از این فیلم تشویق می کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام عباس گرزین امشب در حاشیه اکران فیلم وضعیت مهدی به کارگردانی هادی حجازی فر سینمای عصر جدید در چهلمین جشنواره فیلم فجر در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما گفت: انقلاب اسلامی باشید.

مدیر تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: و ایثار و خلاقیت، ابتکار و جوانی، استفاده از نیروی جوانی و امید به آینده و سبک زندگی همه ایرانی و اسلامی، حس اقتدار عالی ایرانی و انسانی، شجاعت و حماسه مولفه های گام دوم انقلاب اسلامی کسانی هستند که در طول فیلم هیجان زده می شوند.

گرزین گفت: این فیلم با همت جوانان ساخته شده و برای بهترین جوانان و خانواده های دفاع از انقلاب اسلامی است و فیلمی بسیار تاثیرگذار و خاص بود و تولیدی جذاب و منحصر به فرد داشت.

وی افزود: استفاده مناسب از مولفه هایی برای ساخت فیلم هایی چون زن و ازدواج و قدرت، خشونت و قدرت از جمله مولفه هایی بود که بدون سوء استفاده از این مفاهیم در فیلم به بهترین وجه استفاده شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: زندگی حماسی و انقلابی و احساسات زیبا و واقعا سالم بین زوج انقلابی و استفاده از احساسات صحیح بین زوجین و احساسی شدن فیلم در کنار عنصر سنگین جنگ را در این فیلم به تصویر کشیدند. و یکی از نقاط قوت فیلم بود.

وی گفت: توسل به داستان های دفاع مقدس آذربایجان توسط همکاران و همسران معزز این شهدای بزرگوار از دیگر نیروهای فیلم است و به خاطرات جوانی شهیدان حمید و مهدی باکری و پیوند آنها با صحنه های حفاظت مقدس. «او داشت می آمد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان تاکید کرد: زوایای زندگی مهدی و حمید باکری را در پنج غلام انتخاب درست کارگردانی برجسته کردند و زبیایی نیز در فیلم نقش های اصلی را داشت و صحنه های زیبایی از پاسداشت مقدس خلق کرد.

گرزین افزود: به نظر می رسد جایگاه مهدی نقطه عطف و شروع فیلم های دوران دفاع مقدس در ابتدای گام دوم انقلاب اسلامی است و استقبال جوانان از این فیلم را توصیه می کنیم و این فیلم بسیار حائز اهمیت است. در زمینه وحدت اقوام «و امیدواریم با کمک این فیلم زندگی سایر فرماندهان کشور در دوران دفاع مقدس ساخته شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید