واکنش رئیس دانشگاه علوم پزشکی به اقدام عجیب در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج / خبر خوش برای پرستاران


ساعت: 12:43
تاریخ انتشار: 1400/11/26
کد خبر: 1808829

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به حضور کارگران کرونا در بیمارستان شهید بهشتی این شهر واکنش نشان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز تعدادی از کارکنان بیمارستان شهید بهشتی اعلام کردند که در صورت مثبت بودن آزمایش تاج باید در محل کار حاضر شویم: کارگری که تب و لرز شدید نیز دارد. مانند بدن درد و مشکل در راه رفتن. با چه نیرویی ممکن است در کار باشد.

آنها ادامه دادند: اگر این کارگران بیمار باشند، روند درمان آنها با مشکل مواجه می شود و ممکن است دیگران را نیز مبتلا کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این خصوص به خبرنگار ما گفت: طبق قانون اگر کارمندی مبتلا به بیماری عروق کرونر قلب باشد، پزشک باید بیماری وی را تایید کند. از طرفی نتیجه آزمایش PCR باید مثبت باشد در این صورت مطب وجود ندارد نیازی به استخدام کارمند نیست.

وی گفت: برخی افراد به بهانه ولیعهد غایب هستند.

یزدان پاه افزود: در صورت احساس بدی پرسنل باید پس از مثبت شدن آزمایش و تایید پزشک نتیجه را به شرکت منتقل کنند در غیر این صورت برای اینگونه افراد مرخصی اعطا می شود.

این مقام مسئول در پاسخ به تجمع تعدادی از پرستاران در روز 2 اسفند، گفت: استان ما مشکلی ندارد و پرداخت در حال انجام است و طی روزهای آینده پرداخت می شود و از ابتدای امسال تاکنون تجمع نکرده اند. تاج امروز.”

وی در پایان افزود: با وجود نواقصی که از ابتدای تاج و تخت وجود داشته، تجمعی در بخش پرستاری صورت نگرفته است. اتفاق می افتد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید