رد صلاحیت کاندیدای اصلی انتخابات اتحادیه فوتبال انگلیس در آستانه رخ دادن است/تاج به فینال رسیده است؟!


ساعت: 08:24
تاریخ انتشار: 06/01/1401
کد خبر: 1891884

اظهارات مبهم دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره نامزدهای ریاست این نهاد، اخبار و شایعات زیادی را به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ در شرایطی که روز به روز به جلسه انتخاباتی فدراسیون فوتبال نزدیک می شویم و همه چیز در آسمان فوتبال ایران رنگ و بوی انتخاباتی دارد، آتش در حاشیه و اخبار داغ از نامزدهای نهایی انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال. شدیدتر می شوند.

پیش از این سه نامزد به نام های مهدی تاج، سید میرشاد مجدی و عزیزالله محمدی از سوی هیات بدوی فدراسیون فوتبال پس از بررسی مدارک ثبت نام به عنوان نامزد نهایی ریاست فوتبال ایران معرفی شده بودند، اما اتفاقات متعددی منجر به یک نفر شد. این مدیران فوتبال به شدت پیچیده می شوند و همه چیز را تحت تأثیر قرار می دهند.

موضوعاتی از جمله حضور نام این نامزد در لیست متخلفان پرونده جنجالی مجتمع فولاد مبارکه اصفهان و وجود دادگاه علنی پس از اعلام رای نهایی CAS درباره قرارداد مفتضحانه با مارک ویلموتس، مهدی تاج را به این موضوع کشانده است. آستانه رد صلاحیت؛ سوالی که گریبان دبیر کل فدراسیون را گرفت.

حسن کامرانی فر در این خصوص گفت: کمیسیون بدوی در حال بررسی است و چیزی که الان می توانم بگویم این است که 2 نفر تایید شده اند و نفر سوم منتظر است ببینیم وضعیت آنها چگونه خواهد بود و اعلام می کنیم. انتخابات در موعد مقرر و در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

با این تفاسیر به نظر می رسد یکی از مدعیان اصلی ریاست فدراسیون فوتبال از قطار مسابقه پیاده شده و در صورت تایید نظر مراجع ذی صلاح نظارتی در کمیسیون بدوی انتخابات، تبلیغات در 17 شهریورماه با حضور مجدی انجام می شود. و محمدی با رقابت با برنده این دوئل به مقام ریاست می‌روند و به طبقه چهارم ساختمان فدراسیون می‌رسی.


بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید