رد صلاحیت 10 کاندیدای انتخابات فدراسیون جودو میراسماعیلی/ رقابت با بلوتی و زارع نژاد


ساعت: 13:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۹
کد خبر: 1916919

دبیر فدراسیون جودو گفت: 3 نفر از 13 کاندیدای ریاست فدراسیون جودو در کمیته سازش تایید شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از فدراسیون جودو، صدیقه کعبی زاده دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون جودو گفت: روند ثبت نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون جودو با مجوز وزارت ورزش و جوانان، در سال 1394 آغاز شد. با دعوتنامه از 27 آبان آغاز شده است و ثبت نام از سوی متقاضیان از 31 آبان به مدت 10 روز و آرش میراسماعیلی، وحید زارع نژاد، محمد بلوتی، پیمان ترکاشون، عباس سلگی، علی مویدی، محمدصادق تیرانداز، فرشاد نجفی پور، محمدعلی روزگار آغاز شده است. سرها، محمدرضا عمادی، منصور عبدی، مجید زارعیان و سعید القاصی مهر در مجموع 13 نفر برای شرکت در انتخابات ثبت نام کردند که مهلت ثبت نام تا 11 آذرماه به پایان می رسد.

دبیر فدراسیون جودو همچنین افزود: در جلسه کمیسیون تطبیق با توجه به نکات «الف» و «ب» ماده 10 دستورالعمل، شرایط اختصاصی داوطلبان با اعتماد و اطمینان، نحوه ثبت نام و رای گیری مشخص شد. برای کاندیداهای سمت های هیأت رئیسه فدراسیون های ورزشی در 23 آذر 1401 با محوریت اداره کل امور مشترک فدراسیون های ورزشی و سایر اعضای کمیته بررسی مدارک از نامزدهای ریاست. از سوی فدراسیون جودو، پس از بررسی دقیق مدارک کاندیداها، آرش میراسماعیلی، وحید زارع نژاد و محمد بلوتی از بین 13 نامزد تایید صلاحیت شدند.

کعبی زاده در پایان خاطرنشان کرد: با این حساب از 28 آذرماه 1401 اخطاریه کتبی جهت اطلاع از نتیجه کمیسیون به سایر متقاضیان ابلاغ می شود که حق اعتراض برای متقاضیان تایید شده محفوظ است.

دیدگاهتان را بنویسید