نگرانی بزرگ در آستانه انتخابات اتحادیه فوتبال انگلیس؛ به شاخک های فیفا حساس نباشید!


ساعت: 17:16
تاریخ انتشار: 1401/05/17
کد خبر: 1888609

نباید طوری برخورد شود که نهادهای بین المللی نسبت به تحولات فوتبال ایران حساس شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال 17 شهریورماه برگزار می شود تا فوتبال رهبر جدید خود را بشناسد. پس از ثبت نام اولیه کاندیداها و در فاصله کمتر از یک ماه تا برگزاری انتخابات، تلاش کاندیداها برای کسب آرای لازم از مجمع آغاز شده است. اما در پشت صحنه اتفاقاتی در حال رخ دادن است که نگران کننده به نظر می رسد.

در شرایطی که تنها 24 روز به انتخابات فدراسیون فوتبال باقی مانده است، برخی تغییرات و تحولات در اعضای مجمع فدراسیون مهندسی شیبه، نتیجه انتخابات این هیئت ورزشی را تثبیت می کند.

بخشی از اعضای مجمع با ابراز نگرانی از نحوه تغییر و تحولات در آستانه برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال، معتقدند نباید به گونه ای برخورد شود که نهادهای بین المللی نسبت به این موضوع حساس شوند. از آنجایی که به نظر آنها این رفتارها ممکن است نشانه دخالت سیاستمداران و عوامل باشد، اگر خارج از عرصه فوتبال مطرح شود، تصمیم انضباطی سختگیرانه ای برای فوتبال ایران در نظر گرفته می شود که فوتبال ایران را در حوزه فوتبال با مشکلات زیادی مواجه خواهد کرد. در آستانه جام جهانی

از آنجایی که فدراسیون جهانی فوتبال تعاملات در فوتبال ایران را به دقت رصد می کند، باید به صورت حرفه ای انجام شود تا در ناظران بین المللی تردیدی وجود نداشته باشد، زیرا آنها در این زمینه با هیچکس مقایسه نمی شوند و سریع عمل می کنند. ما با ایران برخورد می کنیم، همانطور که با فدراسیون های عضوی که فعالیتشان تعلیق شده است، برخورد می کنیم که با منافع ملی ما همخوانی ندارد.

منبع: ایران ورزش

دیدگاهتان را بنویسید