آنالیز لیگ ملت های والیبال لهستان به دستور کادر فنی خشمگین شد/ میزبانی ضعیف ایتالیایی ها


ساعت: 09:52
تاریخ انتشار: 1301/04/28
کد خبر: 1884111

کادر فنی تیم ملی والیبال ایران به تحلیل تخصصی و گروهی تیم ملی لهستان در مسابقات انفرادی می پردازد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران که این روزها برای حضور در مرحله نهایی لیگ ملت ها در بولونیای ایتالیا به سر می برد، از روز دوشنبه ششم تیرماه تمرینات تدارکاتی خود را در آن شهر آغاز کرد.

به گفته بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی کشورمان، با توجه به حساسیت دیدار ایران و لهستان و پیروزی تیم ملی ایران مقابل این دو تیم در مرحله مقدماتی، تیم ایران ضمن برگزاری جلسات آنالیز گروهی تیم را در مسابقات متوالی با توجه به موقعیت های تخصصی بازیکنانی که لهستان از پست به پست پرداخت می کند، تجزیه و تحلیل کنید.

همچنین امین علی اکبری دیگر آنالیزور تیم ملی ایران با جمع آوری اطلاعات و ارسال آن برای حسین حوریانی و علیرضا طلوع کیان دستیاران بهروز عطایی در تیم ملی در آنالیز حریف قدرتمند تیم ایران کمک می کند تا مردان ایرانی می توانند با حداکثر اطلاعات و آمادگی به مصاف تیم لهستان که در رده اول جهان قرار دارد، راهی مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها شوند.

دیدار تیم های ایران و لهستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت های والیبال 2022 روز پنجشنبه ساعت 23:30 به وقت تهران در شهر بولونیای ایتالیا برگزار می شود.


* خانواده ضعیف ایتالیایی ها هم سر و صدا کرد

میزبانی نامناسب ایتالیایی ها در مرحله نهایی لیگ ملت های 2022 صدای ستاره تیم ملی فرانسه را هم درآورد.

مرحله نهایی لیگ های والیبال مردان 2022 از 29 جولای در بولونیای ایتالیا آغاز می شود.

فدراسیون جهانی والیبال با توجه به اهداف و استراتژی جدید خود تلاش می کند تا سطح و اعتبار این مسابقات را بالا ببرد و در این راستا در سال های اخیر نتایج این مسابقات را مستقیماً در رنکینگ جهانی محاسبه می کند و همچنین در جلسات خود نیز نتایج این مسابقات را محاسبه می کند. از فدراسیون های عضو خواست تا با تمام توان در این مسابقات شرکت کنند.

با این شرایط ایتالیایی ها میزبانی شایسته از تیم های شرکت کننده در مرحله نهایی این رقابت ها ندارند. تیم هایی که با تمام ستاره های خود به این مکان آمدند تا والیبال جهان شاهد نبردی تمام عیار برای معرفی بهترین تیم های لیگ ملت های والیبال 2022 باشد.

با توجه به گرمای هوا در بولونیا سالن های تمرینی مناسب برای تیم ها مهیا نشده و تیم ها بدون خنک کاری در سالن تمرین می کنند.

همچنین سالن بدنسازی تیم های بدنسازی در کنار زمین قرار دارد که وضعیت مناسبی ندارد و رختکن سالن تمرین هم از نظر ظاهری و هم از نظر تجهیزات در پایین ترین سطح ممکن قرار دارد.

نبود امکانات سرمایشی و یخ‌سازی و فاصله نیم ساعته هتل تا سالن تمرین در هوای گرم بولونیا که اتوبوس‌های تیم قدرت لازم برای خنک کردن هوای داخل اتوبوس را ندارند، اعتراض را برانگیخت. از تیم ها

بعد از اینکه روز گذشته ایتالیایی ها با سهل انگاری نتوانستند غذای شام تیم ایران را تهیه کنند و سرپرست تیم تهیه غذا را غیرممکن کرد، امروز فیلیپ بلین سرمربی تیم ژاپن اعتراض خود را در لابی هتل تیم فریاد زد. از هوای گرم سالن تمرین ..

همچنین انگاپت، فوق ستاره تیم ملی فرانسه با انتشار ویدئو و عکسی در صفحه شخصی خود از امکانات کم سالن مسابقه به فدراسیون جهانی والیبال کنایه زد!

نکته عجیب دیگر این است که میزبان برای تیم های شرکت کننده در طول مسابقات اقامتی مشابهی انجام نمی دهد. بنابراین، تیمراایران، برزیل، ژاپن، فرانسه، هلند و لهستان در هتل سیدنی و تیم های آمریکایی و ایتالیایی در هتل دیگری اقامت دارند و هتل این دو تیم شرایط بهتری نسبت به هتل سیدنی دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید