برنامه لیگ ملت های والیبال تیم ملی تا دیدار با بلغارستان / برگزاری اولین جلسه آنالیز حریف


ساعت: 15:11
تاریخ انتشار: 1401/03/30
کد خبر: 1877341

تیم ملی والیبال ایران تا آغاز هفته دوم لیگ ملت‌ها طی 24 ساعت آینده روزهای مختلفی را در اختیار دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال ، تیم ملی والیبال ایران در اولین دیدار خود از هفته دوم لیگ ملت ها از ساعت 21 روز سه شنبه 30 خردادماه به مصاف بلغارستان می رود: 30 شب

جلسه آنالیز این تیم به عنوان اولین رقیب ایران در هتل محل اقامت تیم ایران برگزار شد و برای شناخت بهتر بازیکنان با تماشای فیلم های دیدار تیم ملی بلغارستان و تیم ملی نیز سوالات فنی مطرح شد. کارکنان .

دومین جلسه آنالیز فردا (سه شنبه 31 خرداد) قبل از بازی برگزار می شود تا جزئیات فنی بیشتر بررسی شود.

همچنین تیم ملی والیبال پس از جلسه آنالیز اولین حریف خود (بلغارستان) استراحت کرد تا در تمرین عصر از ساعت 18:30 به وقت محلی و 20:00 به وقت ایران در سالن اصلی مسابقات به نام “تمرین توپ” انجام شود. آرنا آرمیک “.

آخرین تمرین توپ تیم ملی صبح فردا (سه شنبه) از ساعت 11:20 تا 12:20 به وقت محلی در سالن اصلی این رقابت ها برگزار می شود. با توجه به زمان بازی ایران در شب و ساعت 20:00 به وقت محلی، این تمرین برای صبح مسابقه در نظر گرفته شده است.

اما امروز و پیش از شروع تمرین عصر تیم ملی، میلاد عبادی پور، بردیا ساعت، امیررضا سرلک و امیرحسین توختک برای عکاسی از سوی فدراسیون جهانی فوتبال فراخوانده شدند.

همچنین جلسه ثبت نام تیم از ساعت 16:30 به وقت محلی و 18:00 به وقت ایران در یکی از سالن های هتل رسمی تیم ها (ویتوشا) برگزار می شود.

تیم ملی والیبال ایران در اولین دیدار خود از هفته دوم لیگ ملت ها از ساعت 21:30 روز سه شنبه 30 خرداد به مصاف بلغارستان می رود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید