لیگ ملت های والیبال تیم ملی والیبال سومین پرواز را از دست داد/ باز هم ترکیش ایرلاین و دوباره دردسر


ساعت: 10:00
تاریخ انتشار: 1401/03/15
کد خبر: 1843716

تیم ملی والیبال کشورمان به دلیل تاخیر چند ساعته در پرواز ترکیه، سومین پرواز خود را در مسیر برزیل از دست داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال کشورمان که برای انجام دو بازی دوستانه مقابل صربستان به بلگراد سفر کرده بود، جمعه شب 23 خردادماه بلگراد را به مقصد برزیل ترک کرد تا در هفته اول لیگ برتر والیبال ایران شرکت کند. ملل

طبق برنامه ریزی انجام شده، تیم ملی کشورمان ابتدا به استانبول و سپس از استانبول به سائوپائولو با پرواز ترکیه، پس از یک پرواز 14 ساعته با پروازی 4 ساعته از سائوپائولو به برزیل رفت تا خود را به این مکان برساند. دلیل تاخیر پرواز استانبول به سائوپائولو کاروان والیبال ایران به سومین پرواز سائوپائولو به برزیل نرسید.

پس از اعتراض ها و آزار و اذیت امیر هوشبر، سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان در ترکیش ایرلاینز، کارکنان این شرکت هواپیمایی قول دادند که با پرواز بعدی تیم ایران را به برزیل برسانند.

بدین ترتیب ملی پوشان کشورمان پس از پروازی 14 ساعته و 8 ساعته در فرودگاه سائوپائولو راهی برزیل، محل برگزاری هفته اول لیگ ملت های والیبال خواهند شد و روز چهارشنبه 18 خرداد ساعت 1. :00:30 به وقت تهران در اولین بازی خود در این رقابت ها به مصاف تیم ملی چین می روند.

همچنین برخی از چمدان های بازیکنان و کادر فنی در محموله فرودگاه ترکیش ایرلاینز شکسته شد تا جایی که برخی از بازیکنان مجبور به خرید چمدان های جدید شدند.

تیم ملی والیبال کشورمان پس از فرار با نسل جوان والیبال ایران که سه بازیکن اصلی خود یعنی جواد کریمی، میثم صالحی و علی عسگر مجرد را به دلیل مصدومیت در اختیار دارد، امسال در این رقابت ها شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید