کارکنان لیگ ملت های والیبال لوفت هانزا مشکل جدیدی را برای تیم ملی والیبال ایجاد کردند


ساعت: 13:14
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1879015

پرواز تیم ملی والیبال ایران از صوفیه به گدانسک به دلیل اعتصاب کارکنان لوفت هانزا در اروپا لغو شد و سفر تیم ملی به لهستان با یک روز تاخیر انجام می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دوم رقابت های لیگ ملت های والیبال 2022 شب گذشته (یکشنبه 14 تیرماه) به پایان رسید و قرار بود کاروان والیبال ایران ساعت 12:55 امروز (دوشنبه، تیرماه) به مقصد لوفت هانزا صوفیه پرواز کند. 6) عزیمت به مونیخ و سپس لهستان.

پرواز تیم ملی والیبال به مونیخ به دلیل اعتصاب کارکنان شرکت هواپیمایی لوفت هانزا لغو شد و مسیر کاروان تیم ملی والیبال ایران به لهستان با مشکل مواجه شد. یا سه گروه به ورشو سفر می کنند و سپس گدانسک میزبان هفته سوم لیگ ملت های والیبال در سال 2022 خواهد بود.

به این ترتیب تیم ملی والیبال ایران از 7 تا 12 تیرماه تمرینات خود را در گدانسک دنبال خواهد کرد و در این مدت در هتل دیگری اقامت خواهد داشت اما از روز دوشنبه 13 تیرماه تیم های شرکت کننده در هفته سوم لیگ ملت ها در ادامه خواهند داشت. هتل . .

تیم والیبال مردان ایران در هفته سوم و پایانی لیگ ملت ها برای تکمیل کار خود در مرحله گروهی به ترتیب روزهای 23 تا 28 تیرماه به مصاف تیم های لهستان، ایتالیا، اسلوونی و صربستان می رود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید