شرایط قابل قبول است/ والیبال بلغارستان را با دقت آنالیز کردیم


ساعت: 21:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۹
کد خبر: 1877141

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: با توجه به اینکه زودتر وارد صوفیه شدیم، تحقیقات دقیق تری برای آنالیز بلغارستان انجام دادیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، بهروز عطایی در خصوص شرایط تیم ملی والیبال ایران از روز اول ورود به بلغارستان یعنی. پنجشنبه 27 خرداد تا امروز (یکشنبه 9 خرداد) گفت: خوشبختانه برنامه های تیم ملی قبل از ورود به بلغارستان آماده شده بود، شرایط برای تیم مهیا بود. همچنین هتل محل اقامت خود را که بعداً متوجه شدیم هتل رسمی مسابقات بوده را انتخاب کردیم.

وی افزود: همه چیز خوب بود و کمی زودتر آمدیم تا در زمان مناسب اختلاف زمانی بین برزیل و اینجا (صوفیه) را کاهش دهیم. شاید روزهای اول به دلیل تغییر آب و هوا خیلی خوب پیش نمی رفت که بچه ها از سفر و خستگی استرس داشتند اما کم کم شرایط بهتر شد و در فضای خوبی تمرین کردیم. تا روز مسابقه چهار وزنه و شش تمرین با توپ خواهیم داشت. در کل وضعیت قابل قبول و خوبی است.

عطایی به تغییرات تیم هم اشاره کرد: دو بازیکن رفتند و سعادت با سرلک به ما پیوست. آنها هم در شرایط خوبی هستند و امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشند. این دو بازیکن قبلاً با ما تمرین کرده اند و شرایط خوبی برای هماهنگی با توپچی ها دارند و مشکلی وجود ندارد.

سرمربی تیم ملی والیبال درباره حضور مهمان ویژه در تمرین امروز تیم ملی گفت: آشنایی من با دیمیتار زلاتانوف حدود 10 سال است و به دوران حضور حسین مدنی در تیم ملی برمی گردد. او همیشه مربی تیم ایران است.”

سرمربی تیم ملی والیبال در مورد اینکه آیا وضعیت جت لگ بچه ها به طور کامل حل می شود، گفت: قطعا تا روز مسابقه این موضوع مشخص می شود اما بعد از پایان مسابقات 6 ساعت، پنج یا شش روز طول می کشد. سفر.” خیلی بهتر است و من خودم در روزهای اول اقامتم در صوفیه شب ها نمی خوابیدم اما روزها تمرین می کردیم. خیلی خیلی کم می خوابیدم و بعضی از بچه ها این وضعیت را داشتند اما دیشب بهتر شد.

وی در خصوص وضعیت سلامت و مصدومیت اعضای تیم گفت: همچنان مصدومیت جزئی وجود دارد. وادی در دهه شصت مشکل کوچکی داشت و کمی آن را محدود کرد اما این مانع از بازی این بازیکن نشد. علی رمضانی امروز مصدومیت جزئی داشت که جدی نیست اما بازویش ملتهب شد. همانطور که گفتم، آسیب های جزئی مانع از بازی کردن شما نمی شود.

عطایی در خصوص تمرین فردا (دوشنبه 30 خرداد) تیم ملی والیبال ایران گفت: طبق قانون تمرین، روز قبل از بازی باید در سالن اصلی مسابقات برگزار شود.

وی در پایان به آنالیز تیم بلغارستان به عنوان اولین رقیب ایران در هفته دوم لیگ ملت های والیبال اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه زودتر به صوفیه آمده بودیم، سعی کردیم تحقیقات دقیق تری انجام دهیم. امیدوارم در تمرینات باقیمانده اطلاعات را به خوبی به حریف بچه ها منتقل کنیم و این در راستای موفقیت تیم باشد.

تیم ملی والیبال ایران در اولین دیدار خود از هفته دوم لیگ ملت ها از ساعت 21:30 روز سه شنبه 30 خرداد به مصاف بلغارستان می رود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید