تمام وقتمان را صرف آنالیز تیم سپاهان کردیم


ساعت: 19:17
تاریخ انتشار: 1401/01/11
کد خبر: 1818749

سرمربیان تیم های فوتبال سپاهان و صنعت نفت در نشست خبری پیش از دیدار خود اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری گفت: قطعا بازی سختی خواهیم داشت زیرا تیم صنعت نفت فرهنگ و ساختار فوتبال خوزستان را حفظ می کند. شاید کمتر کسی فکر می کرد که منصوریان و تیم صنعت نفت این فصل تیم را به اینجا بیاورند و هیچکس از تیم ضعیف ابتدای فصل انتظار چنین چیزی را نداشت. نفت آبادان فوتبال خوبی ارائه کرد و نتایج درخشانی گرفت و این تیم متحول شده است.

وی افزود: می دانیم بازی سختی داریم، اما باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم، این مسابقه قرعه خوبی برای ما خواهد بود تا با نزدیک شدن زمان به این کشور، قبل از اعزام به عربستان، آزمایشی جدی بدهیم. خوشحالم که به آبادان آمدم، اینجا دوستان خوبی دارم و امیدوارم فردا بازی خوبی داشته باشیم.

سرمربی سپاهان در خصوص حضور نورافکن در اردوی تیم ملی گفت: بازیکنان حرفه ای شدند اما اجازه ندادیم زیاد تمرین کند و نورافکن دیروز ریکاوری کرد و امروز سبک تمرین کرد اما بازی سخت و پروازهای طولانی دارد. و فکر نکنم برای فردا بازی مشکلی داشته باشه.

نویدکی در خصوص سرمربی جدید خارجی که به کادر فنی این تیم می پیوندد، گفت: دو نفر از مربیان به نام های مرزبان و کریمی دیگر در جمع ما نخواهند بود. در آینده در این مورد صحبت خواهیم کرد. مربیان زیادی را به ما معرفی کردند اما با شناختی که از این مربی داریم و سوابقی که دارد احساس می کنم شرایط بهتری دارد و تجربه اش به ما کمک می کند، از دیروز به جمع ما پیوست و می تواند به ما کمک کند. بازی های آسیایی.

وی در خصوص غیبت های احتمالی تیمش گفت: همه نفرات را در اختیار داریم، فقط در روز وضعیت جلال علیمحمدی تردیدی وجود نداشت که تصمیم گرفتیم او در بازی فردا در کنار تیم نباشد و باید استراحت کن.”


منصوریان: در 12 روز گذشته تمام وقت خود را صرف آنالیز تیم سپاهان کرده ایم.

علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال این تیم در نشست خبری گفت: بازی بسیار سختی مقابل سپاهان داریم. همانطور که قبلاً گفتم، این تیم فوتبال بسیار روان بازی می کند. فردا بسیار سخت خواهد بود. این یک نقطه عطف برای ما است، جوانان ما می خواهند خود را در فوتبال کشور نشان دهند.

وی گفت دو سه بازی سخت دیگر سپاهان را در پیش داریم که می تواند تجربه خوبی برای جوانان تیم باشد. ما خوب می دانیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت از محرومیت چند بازیکن تیمش در دیدار مقابل سپاهان به دلیل چهار کارت بودن خبر داد: جبیره، مطلق زاده و حکیم نصاری به شدت محروم خواهند شد. اما جوانان تیم باید این بازیکنان را تغییر دهند.

منصوریان تاکید کرد: ابتدا برای نمایندگان ایران در جام باشگاه های آسیا آرزوی موفقیت می کنم چرا که آنها با پرچم کشورمان بازی خواهند کرد اما هر بازی جای خود را دارد و دست سپاهان از نظر تعداد بازیکن کاملا باز است. و مردم عربستان خودش را دارد اما ما با تمام توان به میدان می رویم و بنزین سبز ما این روزها به خوبی به ما کمک می کند و امیدوارم چندین تیم ملی بتوانند به ما کمک زیادی کنند مخصوصاً در 30 دقیقه. پایان.

وی با اشاره به لغو حضور تماشاگران در بازی فردا، خاطرنشان کرد: ورود هواداران ما به ورزشگاه سه سال طول کشید. از مسئولان شهری می خواهم برنامه ای به نفع شهر ارائه دهند، هیچ کس نمی داند که وضعیت تاج پس از این مسابقه چگونه خواهد بود و شاید کشور جدیدی ظهور کند، اگر برای مسئولان شهر امکان پذیر باشد. برای یک برنامه ریزی امشب برای یک بار هم که شده طرفداران ما را روی سکوهای ورزشگاه ببینید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید