اردوی برون مرزی تیم ملی والیبال بانوان بلغارستان/کمپدلی با دعوت از 16 بازیکن


ساعت: 11:45
تاریخ انتشار: 1401/04/19
کد خبر: 1882090

تیم ملی والیبال بانوان ایران که هشتمین اردوی تدارکاتی خود را در بلغارستان برگزار می کند، بامداد دوشنبه 29 تیرماه تهران را به مقصد آن کشور ترک می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال بانوان ایران خود را برای حضور شایسته در جام کنفدراسیون های آسیا و بازی های همبستگی کشورهای اسلامی آماده می کند و در راستای آمادگی برای این رقابت ها تاکنون 7 اردو برگزار کرده است. که همراه با چند مسابقه تدارکاتی در صربستان برگزار شد.

این تیم برای آمادگی بیشتر، اردوی تدارکاتی و برون مرزی خود را از 30 تیرماه در بلغارستان آغاز می کند و ضمن آماده سازی، سه بازی دوستانه برگزار می کند.

الساندرا کامدلی برای استفاده حداکثری از پتانسیل والیبال بانوان و توجه به حمایت از تیم ملی قدرتمندتر در آینده، در هفتمین اردوی این تیم علاوه بر دعوت از بازیکنان بزرگسال، از 6 بازیکن جوان، دو بازیکن جوان دعوت کرد. این ورزشکاران از تیم ملی بانوان اردوی بلغارستان را همراهی خواهند کرد.

شبنم علیخانی، ستایش حسینی، زهرا کریمی، پوران زارع، زهرا مغانی، فاطمه امینی، تهمینه درغزنی، مهسا صبری، مهسا کده، الهه پورصالح، محدثه مشتاقی، نگار کیانی، مائده برهانی از اصفهان، سید نگار سلامت هاشمی، آیتک، سید نگار سلامت هاشمی، آیتک. بازیکنان هستند. به این اردو دعوت می شوند.

سیدیکا اسلامی (سرپرست)، الساندرا کامدلی (سرمربی)، فاطمه رشیدی، مهسا آراسته (مربی)، زینب گیوه (مربی بدنساز) و سوزان چمنی (مترجم) اعضای کادر فنی تیم والیبال بانوان در این اردو هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید