سرعت یگان غایب والیبال بانوان ایران/ 3 بازیکن جدید به اردوی تیم جوانان دعوت شدند


ساعت: 10:37
تاریخ انتشار: 1401/02/07
کد خبر: 1834805

سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران با تاکید بر اینکه سرعت یونیت غایب در والیبال بانوان ایران با تیم های آسیایی قابل مقایسه است، گفت: حل این مشکل در اولویت اردوهای آماده سازی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، پدیده بلوری زاده سرمربی تیم والیبال جوانان از از سرگیری اردوهای آماده سازی تیم ملی والیبال جوانان ایران خبر داد و گفت: اردوی جدید از پنجم اردیبهشت ماه آغاز شده و ادامه خواهد داشت. تا قهرمانی جوانان آسیا.”

سرمربی تیم والیبال جوانان گفت: با توجه به تغییر رده سنی جوانان از 19 به 20 سال، توانستیم بازیکنان جدیدی را دعوت کنیم. به همین منظور از هفت بازیکن برای حضور در تیم دعوت کردیم که در نهایت 3 دختر به اردو می روند.

وی با بیان اینکه مهسا گدیری و کیمیا کیانی در اردوی فعلی به تمرینات اضافه شده اند و امیدوارم در آینده الهه پورصالح نیز در ترکیب تیم قرار گیرد، افزود: با توجه به فاصله زمانی بین جام کروناکیا و قهرمانی آسیا. ، امیدوارم بازی تدارکاتی دیگری داشته باشیم.» همچنین برای بازیکنان اضافه شده به تیم برای تمرین و رقابت تیمی در نظر گرفته شده است.

بلوری زاده در ارزیابی رقبای تیم جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: در مرحله مقدماتی حریفان تیم ایران قزاقستان و استرالیا هستند. سرعت حلقه مفقوده والیبال بانوان ایران با تیم های آسیایی قابل مقایسه است و سعی می کنیم این تفاوت در تمرینات را کاهش دهیم تا مدافعان تیم حداقل در تمرینات فرصت برنامه ریزی مناسب داشته باشند. کار ما آسان نیست، اما انگیزه و تلاش بازیکنان برای پیشرفت های کوچک در هر جلسه، امید به تغییرات بزرگتر را ایجاد می کند.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان دختر در خصوص حضور در جام کورناکیا گفت: این مسابقات فرصت خوبی برای بازیکنان بود تا مسابقات در بالاترین سطح را ببینند و مصمم هستیم تغییراتی ایجاد کنیم و جایگاه بهتری در این مسابقات کسب کنیم. قهرمانی آسیا البته خیلی از نقاط ضعف تیم در هسته اصلی تیم قرار دارد و به ناچار از همان ابتدا حرکاتی مانند ساعد را یاد گرفتیم، درست است که این تمرین مجدد سخت است، اما بازیکنان باهوش و تمرین کرده هستند و سریع حرکت می کنند. .

بلوری زاده درباره عملکرد تیم باریج اسانس در مسابقات قهرمانی باشگاه های والیبال بانوان آسیا نیز گفت: باریج اسانس تیم قدرتمندی است. من این مسابقات را ندیدم، اما انتظار می رود این تیم پر از بازیکنان باتجربه و بالغی که تجربه حضور در بسیاری از مسابقات بین المللی را دارند، مسابقات را ترک کند. یک لژیونر هم در این تیم داریم و این به بازیکنان کمک می کند. در مجموع حضور در این مسابقات فرصت خوبی برای بازیکنان تیم ملی بزرگسالان این تیم است تا خود را برای سه رویداد مهم پیش رو آماده کنند.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید