دعوت از 21 بازیکن به دومین اردوی تیم ملی والیبال بانوان


ساعت: 15:10
تاریخ انتشار: 1401/01/16
کد خبر: 1819795

الساندرا کمدل 21 بازیکن را به دومین اردوی آماده سازی تیم ملی بانوان در سال 1401 دعوت کرد که از روز پنجشنبه 18 فروردین ماه آغاز می شود.

به گزارش راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، نخستین اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال بانوان ایران در سال 1401 روز گذشته (دوشنبه 15 فروردین) به پایان رسید و کمدل 21 بازیکن را به دومین اردوی آماده سازی این تیم دعوت کرد.

دومین اردوی تیم ملی والیبال بانوان از روز پنجشنبه 18 فروردین ماه در کمپ چمران آغاز می شود و ورزشکاران دعوت شده به مدت هفت روز تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی پیگیری خواهند کرد.

شنبام علیهانی، معصومه اسماعیلی، فرزانه زارعی، آیتک سلامت، شکیلا صدری، پوران زارع، زهرا کریمی، هانیه محتشمی، ریحانه کریمی، تهمینه درگزانی، مهسا صابری، مهسا کده، منا اشفره چادره، مهده سمانه سیاوشی بازیکنان دعوت شده به این مرحله هستند. از آموزش.

تیم ملی والیبال بانوان ایران خود را برای حضور شایسته در جام کنفدراسیون های آسیا، بازی های آسیایی و بازی های همبستگی کشورهای اسلامی آماده می کند.

رقابت های جام کنفدراسیون والیبال بانوان آسیا با حضور تیم دهم از 30 مرداد تا 6 شهریور به میزبانی فیلیپین برگزار می شود که تیم ملی بانوان ایران در گروه اول با تیم های ویتنام، چین، کره جنوبی و فیلیپین همگروه است.

شاگردان الله در روز اول مرحله گروهی استراحت دارند و در روزهای دوم تا پنجم به ترتیب به مصاف کره، ویتنام، فیلیپین و چین خواهند رفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید