21 بازیکن دعوت شده دومین اردوی والیبال جوانان / وکیل شاگردان خود را به صف کردند

ساعت: 10:45
تاریخ انتشار: 1400/08/24
کد خبر: 1784429

سرمربی تیم والیبال نوجوانان پسر 21 بازیکن را به دومین اردوی آماده سازی این تیم دعوت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، از 19 تا 23 آبان ماه در فدراسیون والیبال اولین اردوی تدارکاتی تیم والیبال جوانان با حضور 30 ​​بازیکن برگزار شد.

سرمربی تیم والیبال جوانان 21 بازیکن را به دومین اردوی آماده سازی این تیم دعوت کرد که از روز پنجشنبه 27 آبان ماه در کمپ فدراسیون والیبال آغاز می شود و دو هفته به طول می انجامد.

محمد وکیلی درباره محور تمرینی اولین اردوی تیم جوانان گفت: در اولین اردو بیشتر تمرینات تمرینی با تکنیک وزنه برداری بود و از سوی دیگر شناخت توانایی بازیکنان برای رسیدن به ترکیب نهایی بر اساس که 21 بازیکن به اردوی دوم دعوت شدند.

وی ارتقای سطح فنی بازیکنان را از دیگر محورهای تمرینی در اردوی اول دانست و گفت: تمرینات در دو نوبت صبح از ساعت 9 تا 13 و عصر از ساعت 15 تا 19 برگزار شد. سالن فدراسیون بازیکنان.» میهمانان هر چهار روز یک روز تمرین داشتند.

سرمربی تیم والیبال جوانان گفت: در اولین اردو از 45 بازیکن باقی مانده از مرحله انتخابی تست گرفته شد تا با تست 1452 بازیکن پرونده تکمیل شود.

اسامی بازیکنان دعوت شده به دومین اردوی آماده سازی تیم والیبال جوانان به شرح زیر است:

عمران گوجهالی، محمد بوجمهرانی، سامان بهاالدین، محمدرضا آل جلیل، ابوالفضل مهدیان، آرمین کلیچونیازی، محمد مانی علیهانی، امید ساکلی، مرتضی نریمانی، محمد اسماعیل نگیسور، دوید، سید مرتضی طباطبائی، امیرحسین قلیچونیازی و علیرضا سپاه منصور.

حسین سلیمانی به عنوان سرپرست و حسین دوجی، حسام نائیجی و یاسار جوادی به عنوان مربی در این اردو حضور دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید