دعوت از 26 بازیکن به اردوی تیم والیبال جوانان


ساعت: 11:04
تاریخ انتشار: 91/01/26
کد خبر: 1822090

سرمربی تیم والیبال جوانان 26 بازیکن را به اولین اردوی آماده سازی این تیم که از 29 فروردین ماه آغاز می شود دعوت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم والیبال جوانان ایران به عنوان مدافع عنوان قهرمانی خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2022 که از 21 مرداد لغایت 6 شهریور 1401 در بحرین برگزار می شود، آماده می کند. این تیم همچنین نماینده ایران در جام کنفدراسیون های والیبال آسیا خواهد بود.

اردوی انتخابی تیم والیبال جوانان از 25 تا 25 فروردین ماه با دعوت از 60 بازیکن در سه مرحله پیگیری شد و گلمرضا مومنی لیدر از 26 بازیکن برای حضور در اولین اردوی این تیم دعوت کرد.

عرشیا به نژاد، پندار مومنی مقدم، ایلشان داودی، فرید حق شناس، حمیدرضا خلیلی، امیرمحمد گلزاده، امیرمحمد حیدری زاد، امیرمحمد هورشیدی، متین جعفری، پوریا حسین‌جان هادف. عرفان نوروزی، مهدی بیاتی، شایان سپهری فرد، اسماعیل محتشم، سینا قنبرزاده، حسین حاجی کلاته، سجاد جلوداریان و پوریا علیزاده به این اردو دعوت شده اند.

مهمانان دعوت شده قرار است ساعت 17 روز شنبه 27 فروردین ماه در خوابگاه شماره 2 مجموعه ورزشی آزادی تهران واقع در پشت سالن 12 هزار نفری خود را به امیر مهدی نفر سرپرست تیم ملی جوانان معرفی کنند. .
شناسنامه، کارت ملی، پاسپورت (کسانی که پاسپورت دارند) و گواهی تحصیل مدارکی است که بازیکنان به همراه دارند.

این مرحله از تیم والیبال جوانان از روز یکشنبه 27 فروردین ماه آغاز و تا 15 اردیبهشت ماه در سالن فدراسیون والیبال ادامه خواهد داشت.

گلمرضا مومنی و مقدم به عنوان سرمربی، امیرمهدی نفر (سرپرست)، مهران زارع، علی فتاحی و محمد منصوری (مربی)، هادی قاسمی (مربی بدنساز)، عرفان مداخ (فیزیوترابو)، پویا عزیزی (کمک مربی)، مو سعید جدالاس. آنالیزور)، چابک محمد رحیمی (ماساژور) و پیمان اکبری به عنوان مشاور فنی تیم ملی جوانان را در این اردو همراهی می کنند.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید