صعود شیرین لیگ ملت‌های والیبال ایران ساروگاماتان به مرحله نهایی با پیروزی بر صرب‌ها/نسل جدید. نسلی ماندگار در تاریخ!


ساعت: 21:23
تاریخ انتشار: 1401/04/18
کد خبر: 1882031

دیدار تیم های ملی والیبال ایران و صربستان با برتری تیم ملی کشورمان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ در آخرین هفته از رقابت های لیگ ملت ها، تیم های ملی والیبال ایران و صربستان در ورزشگاه ارگو آرنا به مصاف هم رفتند که شاگردان بهروز عطایی در سه ست متوالی با امتیازهای 35 بر 33، 25 بر 21 و 25 حریف خود را شکست دادند. :12. والیبال ایران به عنوان هفتمین تیم راه یافته به مرحله نهایی لیگ ملت ها معرفی می شود.

تیم ملی والیبال ایران این دیدار را با ترکیب میلاد عبادی پور، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلوه، محمد طاهر وادی، امین اسماعیل نژاد، امیرحسین توته و محمدرضا حضرت پور آغاز کرد.

ست اول با سرویس میلاد آبادی پور آغاز شد و با سرویس این کاپیتان به پایان رسید. در این ست دو تیم در رقابتی نزدیک به امتیاز 33 رسیدند و در نهایت شاگردان بهروز عطایی ست اول را با نتیجه 35 بر 33 به پایان رساندند.

در این ست ملی پوشان کشورمان در حمله با 22 امتیاز نسبت به حریف برتر بودند و دفاع نیز امتیاز مساوی داشت. در این ست والیبالیست های ایران دو امتیاز سرویس و امیرحسین تهته و امین اسماعیل نژاد هر کدام هفت امتیاز کسب کردند.

ست دوم با یک امتیاز تیم ملی ایران آغاز شد و بازیکنان با یک بازی خوب اختلاف امتیاز را به 6 رساندند اما از امتیاز 16 صرب ها از مصدومیت میلاد عبادی پور استفاده کردند و اختلاف امتیاز را کاهش دادند اما یک بار دیگر. از امتیاز 20. تیم ملی والیبال ایران بازی را در اختیار گرفت و موفق شد با نتیجه 25 بر 21 به پایان برسد تا برای دومین ست متوالی حریف را شکست دهد. برتری در حمله، دفاع و سرویس در ست دوم مانند ست اول والیبالیست های ایران بود.

اگرچه شاگردان کولاکوویچ ست سوم را با یک امتیاز به سود خود آغاز کردند، اما جوانان ایرانی با بازی کم اشتباه خود باز هم اختلاف را به 10 امتیاز رساندند و با نتیجه 25 بر 12 پیروز این دیدار شدند.

قضاوت این دیدار را کووار ولاستیمیل از جمهوری چک به عنوان داور اول و راب اندرو از کانادا به عنوان داور دوم بر عهده داشتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید