این نسل بهترین نسلی است که فوتبال ایران دارد/ بیرانوند بدون شک بهترین دروازه بان آسیاست.


زمان: 09:36 ساعت
تاریخ انتشار: 1401/02/13
کد خبر: 1836245

ایرانی ها تمام تلاش خود را در برابر آمریکا انجام می دهند.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازیکنان ایرانی وقتی مقابل آمریکا بازی می کنند می خواهند نشان دهند که در این دیدار چه کاری می توانند انجام دهند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ افشین گاتبی، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان درباره نسل فعلی یوزپلنگ های یقه سفید به فاکس اسپورت گفت: این نسل از بازیکنان ایرانی احتمالا بهترین نسلی هستند که فوتبال ایران تا به حال داشته است.

وی درباره بازی ویژه ایران و آمریکا گفت: بازی سال 1998 ایران و آمریکا برای من بسیار خاص بود. بدیهی است که این مسابقه جنبه سیاسی داشت و با شروع بازی نگرانی، فشار و استرس زیادی وجود داشت. البته فکر می کنم بیشتر از بازیکنان ایرانی بود. باخت بسیار سختی برای آمریکا بود که به از دست دادن زمین فوتبال خلاصه نمی شد.

قطبی خطاب به ستارگان تیم ملی فوتبال گفت: سردار آزمون مهاجمی قد بلند و دارای قدرت بدنی است که با هر دو پا و ضربه به سر می تواند خطرناک باشد. وجه تمایز علیرضا جهانبخش از سایر بازیکنان این است که او این کیفیت را دارد که با توپ وارد محوطه جریمه شود یا بیرون از محوطه جریمه شوت کند. او پاس های عالی می دهد و می تواند در شرایط سخت گلزنی کند.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال در ادامه تاکید کرد: علیرضا بیرانوند بدون شک بهترین دروازه بان تا به اینجای آسیا است.

وی در پایان گفت: وقتی بازیکنان ایران مقابل آمریکا بازی می کنند، فکر می کنم می خواهند نشان دهند که در این بازی چه کاری می توانند انجام دهند. در این دیدار شاهد دو نسل از فوتبالیست های بزرگ خواهیم بود. این یک بازی عالی خواهد بود و امیدوارم همه در آمریکا و سراسر جهان آن را تماشا کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید