سایه علیرضا بیرانوند بهتر از دروازه بان دوم پرسپولیس است

سایه علیرضا بیرانوند بهتر از دروازه بان دوم پرسپولیس است

بهروز سلطانی دروازه بان باتجربه پرسپولیس درباره وضعیت این روزهای علیرضا بیرانوند که گفته می شود دوباره به دلیل مصدومیت جام جهانی دچار مشکل شده است، اظهار نظر کرد.

آخرین خبر درد بینی علیرضا بیرانوند در تمرین را شنیدید؟

متأسفانه علیرضا بیرانوند در مورد بینی خود اشتباه کرد و همزمان با مصدومیت در قطر مجبور به بازگشت و عمل بینی خود شد. سه دروازه بان که در اردوی تیم ملی بودند اما متاسفانه این کار را نکرد تا خودش و پرسپولیس را در شرایط حساسی قرار دهد.

فکر می کنی با این شرایط می تواند در دربی بازی کند؟

حضور در چنین بازی سختی 100% اشتباه محض است. چون احتمال اینکه او در چنین بازی سختی با آن همه برخورد در جعبه دچار مشکل شود 99 درصد است. اگر امروز این کار را انجام دهد به دربی نمی رسد و بازی های بعدی پرسپولیس را از دست می دهد، بنابراین با انجام ندادن به موقع جراحی، خود و پرسپولیس را به دردسر انداخته است.

به نظر شما دروازه بان دوم پرسپولیس می تواند در دربی بازی کند؟

حیف که دروازه بان دوم پرسپولیس معلوم نیست از کجا آورده! مدیران باشگاه که در این فصل عملکرد خوبی داشته اند، تا روز آخر فراموش کرده اند که یک دروازه بان به خدمت بگیرند. دروازه بان دوم پرسپولیس اصلا در سطح دربی نیست.

اگر از 20 به بیرانوند و دروازه بان دوم پرسپولیس چه امتیازی می دهید؟

بیرانوند 20 است اما فکر می کنم ذخیره اش 8 هم نیست و در دربی محروم است. او نمی تواند در دربی بازی کند. فضای دربی با دیگر دیدارها متفاوت است. نمی خواهم آن را بدهم، اما اگر بیرانوند در خانه نباشد، روحیه استقلالی ها 30 درصد افزایش می یابد.

به نظر شما در این شرایط بیرانوند می تواند با درد ناشی از شکستگی بینی بازی کند؟

سایه بیرانوند بهتر از دروازه بان دوم پرسپولیس است. من پزشک نیستم و نمی دانم در چه وضعیتی است اما بین بیرانوند و دروازه بان دوم پرسپولیس تحت هر شرایطی علیرضا را ترجیح می دهم. خوب نیست در دقیقه 90 بیدار شویم و یادمان باشد که دروازه بان دوم قابل اعتمادی نداریم. پرسپولیس فصل سختی را پشت سر می گذارد و هنوز نیم فصل اول تمام نشده است! اگر بیرانوند مشکل داشته باشد پرسپولیس بدون دروازه بان می ماند.

دیدگاهتان را بنویسید