بزرگترین اعزام تدارکاتی تاریخ والیبال ایران؛ سه تیم ایرانی راهی ایتالیا شدند


ساعت: 10:58
تاریخ انتشار: 1011/01/22
کد خبر: 1821194

تیم های والیبال دختران و پسران و تیم ملی نوجوانان دختر صبح امروز (دوشنبه 21 فروردین) برای شرکت در مسابقات کورناکیا کاپ با اعزام حدود 70 بازیکن و تکنسین برای ثبت بزرگترین اردوی آماده سازی راهی ایتالیا شدند. تاریخچه والیبال ایران

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، جام کورناکیا با سابقه 40 ساله مسابقات جهانی هر ساله میزبان والیبالیست های زیر 17 و 19 سال و بسیاری از مشهورترین بازیکنان فعلی این رشته ورزشی است. سابقه حضور در جام حذفی را دارند.

این مسابقات یکی از مهم ترین مسابقات بین المللی والیبال در رده اصلی اروپا است که از سال 1983 آغاز شده و هر ساله با حضور تیم های قدرتمند در شهر پوردنونه ایتالیا برگزار می شود.بودن. این مسابقات یکی از قدیمی ترین مسابقات والیبال جهان است و تاکنون چندین تیم از پنج قاره جهان در آن شرکت کرده اند.

تیم های والیبال نوجوانان پسر و دختر ایران صبح امروز (دوشنبه 21 فروردین) برای شرکت در مسابقات جام کورناکیا راهی ایتالیا شدند و حدود 70 بازیکن و کادر فنی سه تیم را به بزرگترین هیئت تدارکاتی تاریخ به والیبال ایران اعزام کردند.

کاروان تیم والیبال جوانان ایران ساعت 3 بامداد دوشنبه 21 فروردین ماه با 16 بازیکن تهران را به مقصد رم ترک کرد.

این نوجوانان ابتدا پس از توقفی سه ساعته در فرودگاه شهر استانبول به رم، پایتخت ایتالیا سفر کردند. تیم ملی والیبال جوانان با اتوبوس از فرودگاه رم به مقصد کامپاباسو در جنوب ایتالیا در فاصله سه ساعتی حرکت خواهد کرد.

اردوی مشترک با تیم والیبال جوانان ایتالیا و برگزاری سه دیدار تدارکاتی و دوستانه با این تیم در شهر کامپاباسو اولین برنامه شاگردان محمد وکیلی سرمربی تیم ملی جوانان ایران در ایتالیا است که از 23 تا 25 آوریل برگزار می شود.

شاگردان وکیلی روز جمعه 26 فروردین ماه برای شرکت در مسابقات کروناسیا کاپ راهی شهر پوردنونه ایتالیا می شوند.

حسین سلیمانی (سرپرست)، محمد وکیلی (سرمربی) و آرش صادقیانی، حسام نایجی، حسین دوج و امین شاکری مربیان تیم جوانان در این سفر هستند.

رهگذران (عمران گوگوجیلی، محمد بوجمهرانی و سامان بهادینی)، خط پست (ابوالفضل مهدیان و محمدرضا الجلیل)، لیبرو (سام مرادی و سید مرتضی طباطبای)، اسپید (طاها بهبودنیا، امیرعلی دولتی و علیمان دولتی). ) امید ساقلی)، محمدمانی علیهانی، متین حسینی، ماهان برزکار، سیدحسین زمانی و مرتضی نریمانی) 16 بازیکن اعزامی تیم ملی والیبال نوجوانان پسر هستند.

آرین محمودی نژاد و حامد شمسینی نیز دو بازیکنی هستند که (1 تا 5 اردیبهشت) به تیم ملی والیبال جوانان ترکیه خواهند پیوست.


** تیم والیبال جوانان

تیم والیبال دختران ایران تیم والیبال دختران ایران ساعت 5:30 بامداد امروز (21 فروردین) با 15 بازیکن و 7 کادرفنی راهی ونیز شد و عصر وارد پوردنونه، محل برگزاری مسابقات جام کورنازیا ایتالیا می شود.

سارا باتا، محدثه جباری، غزاله بستان، ریحانه فاضلی، عسل نادی، زینب هاشمی، نازنین علیزاده، اسما وطنکا، زهرا رضایی، رویا فاروحی، مبینا غفریان، رکسانا جدی، زینب مدنی، هدیه نعمتی ایران هستند.

پدیده بلوری زاده سرمربی، زهره حقی سرمربی، آسیا پام و نیلوفر حجتی دستیار سرمربی، ساتا آصفی آنالیزور و نرگس فیزیوتراپ جدید اعضای تیم هستند.

شاگردان پدیده بلوری زاده از صبح روز سه شنبه 21 فروردین لغایت جمعه (26 فروردین) یک برنامه تمرینی 4 روزه در نوبت صبح خواهند داشت و بعدازظهر نیز بازی تدارکاتی را برگزار می کنند. به دلیل نامشخص بودن تیم های مستقر، هنوز مشخص نیست که تیم ملی نوجوانان دختر ایران با کدام تیم های دوستانه بازی خواهد کرد.

جام کورناکیجا ایتالیا در رده سنی جوانان در چهار گروه چهار تیمی از 16 تا 18 فروردین (27 تا 29 اردیبهشت) و تیم ملی جوانان ایران در این گروه برگزار می شود. ه او با تیم های آسترائولی، آرژانتین او پالاولا و دومویپ پورشه هم گروه است. ایران روز شنبه 27 فروردین به مصاف آرژانتین و استرا می رود و یکشنبه به مصاف دومویپ می رود. با سه برد مشخص می شود ایران در ادامه جدول با کدام تیم ها رقابت خواهد کرد.


** تیم والیبال نوجوانان دختر

تیم نوجوانان دختر ایران ساعت 5:30 بامداد امروز (21 فروردین) با 15 بازیکن و 7 کادرفنی راهی ونیز می شود و دوشنبه شب وارد شهر پوردنونه، محل برگزاری مسابقات جام کورنازیا ایتالیا می شود.

شقایق حسنخانی، پریا حاجتمند، ستایش هادی، مریم محمدی، سارینا یعقوبی، ستایش حسینی، آسیه حسنی، زهرا محمدزاده، نیلی رستمی، درسا فلاح، نگار هاشمی، هدیه طالعی، هدیه طالعی، دیانا رشینا، دیانا رشینا.

میترا شعبانیان سرمربی تیم، محبه نجفی زا سرمربی، اعظم ایدی و صفورا گل افشان کمک مربی، شبنم ملی بدنساز، ایمان شاهمرادزاده آنالیزور و حبیبلو فیزیوتراپیست.

شاگردان میترا شعبانیان از صبح روز سه شنبه 21 فروردین لغایت جمعه (26 فروردین) یک برنامه تمرینی چهار روزه در نوبت صبح خواهند داشت و بعدازظهر نیز یک دیدار تدارکاتی برگزار می کنند.

دختران ایرانی روز شنبه 27 فروردین در دو بازی مقابل آمتکی و دومویپ پورسیا و یکشنبه 28 فروردین به مصاف ایتالیا از ایتالیا خواهند رفت. در صورت صعود از گروه آ برنامه سایر بازی های ایران مشخص می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید