دیدارهای تدارکاتی تیم ملی هندبال باعث هماهنگی بیشتر بازیکنان شد/ تلاش می کنیم به آمادگی مطلوب برسیم.

ساعت: 14:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۹
کد خبر: 1799185

رابطه خوبی بین بازیکنان و کادرفنی وجود دارد

بازیکن تیم ملی هندبال ایران گفت: دیدار با تیم های ملی اسپانیا و لهستان باعث هماهنگی بیشتر بازیکنان شده و نقاط قوت و ضعف تیم توسط کادر فنی مشخص شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال ; پویا نوروزی نژاد بازیکن تیم ملی درباره مسابقات اسپانیا گفت: شرکت در چنین تورنمنت هایی و قرار دادن تیم های قدرتمند دنیای هندبال بسیار مفید است. دیدار دو تیم اول اسپانیا و لهستان باعث شد هم از نظر هماهنگی و هم از نظر کادر فنی برای ارزیابی نقاط قوت و ضعف تیم جلو برویم.

وی افزود: بازیکنان بسیار به هم نزدیک هستند و جو اردو بسیار خوب است. ارتباط خوبی بین بازیکنان و کادرفنی وجود دارد و البته تیم دور از حاشیه است که می تواند در مواقع حساس به تیم ملی کمک کند.

نوروزنژاد درباره مسابقات قهرمانی آسیا نیز گفت: شرایط مسابقات قهرمانی آسیا به دلیل پخش شدن تاج شرایط خاص و متفاوت با دوره های قبل است اما از نظر فنی تمام تلاش خود را می کنیم تا آماده باشیم و شرایط مساعدی داشته باشیم.

وی در پایان گفت: از مردم و علاقمندان به هندبال می خواهم برای تیم ملی هندبال دعا کنند تا در مسابقات قهرمانی آسیا به نتیجه ای برسیم که همه را خوشحال کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید