به تلاشم ادامه می دهم/ خوشحالم که همیشه از ایران انتظار پیروزی وجود دارد


ساعت: 19:33
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1818415

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: از همه مردمی که انتظار دارند تیم ملی همیشه برنده باشد تشکر می کنم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پس از پیروزی 2 بر صفر ایران مقابل لبنان گفت: قبل از اینکه در مورد مسابقه صحبت کنیم، باید با افرادی که در این دو دور همراه ما بودند همراهی و همدردی کنیم و ما را در اردوهای بحرین و فراتر از آن همراهی کنیم. و باعث شد 25 امتیاز بگیریم، ممنون.

وی ادامه داد: به حریف اجازه خودنمایی ندادیم و از همان ابتدا توانستیم برتری خود را در زمین نشان دهیم. من دیگر در مورد بازی صحبت نمی کنم و بازیکنانم بسیار خوب و حرفه ای بودند و می دانستیم که می توانیم برنده شویم. تشکر از هوادارانی که آمدند و از تیم ملی حمایت کردند.

اسکوچیچ درباره برگزاری بازی های دوستانه قبل از جام جهانی قطر و صحبت با فدراسیون برای ارائه برنامه هایش گفت: فکر می کنم برای رفع ابهامات باید مقابل تیم های قدرتمند بازی کنیم. فکر می کنم فدراسیون با ما است و مشکلی از این نظر وجود ندارد.

سرمربی تیم ملی درباره همه گروه های احتمالی ایران در جام جهانی قطر گفت: درباره روند آماده سازی تیم صحبت کردم، گفتم چطور پیش می رویم اما باید منتظر قرعه کشی بعدی باشیم. 3 روز.” “ببینیم خدا برای ما چه خواهد کرد. ما باید یک بازی دوستانه مشابه تیم های گروه خودمان را انتخاب کنیم و انجام دهیم. این به تیم من کمک زیادی می کند.”

اسکوچیچ در خصوص شانس بازیکنان لیگ برتری برای پوشیدن پیراهن تیم ملی گفت: سطح تیم ملی بالاتر از آن چیزی است که در لیگ وجود دارد، اگر بازیکنان لیگ برتری انتظارات را برآورده کنند چرا که نه؟ ما 2 سال است که لیگ را بررسی می کنیم و امیدوارم جوانان حاضر شوند. اینکه یک بازیکن بتواند به تیم ملی برسد به آنها و تلاش آنها بستگی دارد نه من.

سرمربی تیم ملی در خصوص برنامه ریزی برای مرحله بعدی جام جهانی گفت: انتظارات زیادی از این تیم داریم، از پیشرفت جام جهانی راضی نخواهیم بود. سعی کردم این را به بازیکنانم منتقل کنم.

وی افزود: متاسفانه عملکرد بازیکنان در لیگ برتر راضی کننده نیست. چیزی که می خواهم در مورد مربیان و باشگاه ها بگویم این است که مربیان بازیکنان را آماده می کنند. این امر مستلزم ارتباط مستمر من و مربیان لیگ برتری است تا وضعیت بازیکنان بهتر شود.

اسکوچیچ درباره زنده ماندن روی نیمکت تیم ملی گفت: به شایعات توجه نمی کنم. طبق قراردادم به زور به کارم ادامه می دهم. خوشحالم که بعد از 2 سال منتقدان این فرصت را پیدا کردند که نظرشان را بیان کنند. آمار و تعداد بردهای ما عملکرد ما را نشان می دهد و این مشکلات یک موضوع سرگرم کننده است و من به آنها فکر نمی کنم. باید از کسانی تشکر کنم که انتظار دارند هر بازی تیم ملی برنده از زمین بیرون بیاید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید