مشکلی در تامین آب همدان وجود ندارد/ انتظار استاندار از وزارت نیرو برای حل مشکل تامین آب یک بار برای همیشه


ساعت: 10:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۷
کد خبر: 1900816

جلسه هیأت آبفای شهرستان همدان با حضور دکتر علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان، مدیران ارشد وزارت نیرو و مدیران استانی مجموعه وزارت نیرو روز گذشته در سالن اجتماعات استانداری همدان برگزار شد. محوطه منطقه همدان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; جلسه هیئت آبفای شهرستان همدان با حضور دکتر علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان، مدیران ارشد وزارت نیرو و مدیران استانی مجموعه وزارت نیرو روز گذشته برگزار شد. در استانداری همدان.


در این جلسه تمامی ابعاد پروژه آبرسانی شهر همدان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


در این جلسه علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان بر ضرورت و اولویت سلامت و بهداشت آب شرب همدان تاکید کرد و گفت: سلامت آب شرب مردم همدان خط قرمز ماست..


نماینده ارشد دولت استان در ادامه به تشریح شرایط کاری پروژه آبرسانی پرداخت و گفت: ابطالوار پس از تخلیه آب از مخازن شماره یک، دو و سه با پمپاژ نهایی به مخزن K.2 انجام شد.(K2) منتقل شده است، بنابراین اکنون آماده بهره برداری است.


قاسمی فرزاد با قدردانی و تشکر از زحمات وزارت نیرو و مجموعه ایشان در استان گفت: از وزارت نیرو انتظار داریم پروژه آبرسانی را تکمیل و مشکل کم آبی به طور کامل برطرف شود..


در بخشی دیگر از این جلسه هاشم امینی معاون راهبردی و نظارت عملیاتی شرکت آبفای کشور با تاکید بر سلامت آب شرب مردم همدان گفت: سلامت آب سد تلوار بوده است. و به طور مستمر از سوی وزارت نیرو رصد شده است..


معاون نظارت راهبردی و عملیات شرکت آبفای کشور نیز گفت: با اقدامات انجام شده آب شرب همدان از نظر بهداشتی و ایمنی هیچ مشکلی ندارد..


احمد منتظری مدیرکل دفتر پایش سلامت آبفای شرکت آبفای ایران نیز از دیگر حاضران در این جلسه بود که وضعیت سلامت آب شهروندان همدانی را تایید کرد و گفت: البته وضعیت سلامت آب تالوار مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی خواهد بود.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید