قول می دهم عنوانی بهتر از دوره قبل کسب کنیم/ خوشحالم که مینرال اسپیریت خوشحال شد


ساعت: 00:20
تاریخ انتشار: 06/09/1401
کد خبر: 1893977

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: قول می دهم امسال عنوانی بهتر از سال گذشته کسب کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، بهروز عطایی درباره وضعیت تیم والیبال ایران و دیدار فردا مقابل هلند گفت: شرایط ما خوب است و امروز تمرین توپ سبکی داشتیم. بازیکنانی که دیروز بیشتر بازی می کردند وزنه می زدند و سایر بازیکنان با توپ تمرین می کردند. خوشبختانه وضعیت خوب است. تلاش می کنیم خود را برای یک بازی سخت مقابل هلند آماده کنیم که تعیین کننده است.

وی در خصوص حضور خود در سالن مسابقات برای تماشای دیدار تیم های ملی والیبال کوبا و ژاپن خاطرنشان کرد: تا پایان بازی های امروز و فردا مشخص نخواهد شد که کدام تیم ها در مرحله بعد به مصاف یکدیگر خواهند رفت. باید شرایط همه تیم ها را رعایت کنیم. سعی می کنیم اطلاعات کاملی از همه تیم ها داشته باشیم تا در صورت ملاقات با آنها مشکلی نداشته باشیم. به هر حال کوبا و ژاپن به احتمال زیاد حریف ما در دور دوم خواهند بود و باید آنها را بدانیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره دیدار فردا مقابل هلند گفت: قطعا بازی سختی خواهد بود. هر دو تیم در بازی فردا کیفیت خوبی از خود نشان خواهند داد. بازی تعیین کننده ای خواهد بود و سعی می کنیم از فرصت هایی که برایمان پیش می آید استفاده کنیم.

عطایی در پاسخ به این سوال که فکر می کنیم غافلگیرکننده مسابقات امسال کدام تیم باشد، توضیح داد: بعید می دانم در این تورنمنت سورپرایز خاصی وجود داشته باشد زیرا نظر شخصی من این است که قدرت های قدیمی دنیای والیبال از جمله ایتالیا، فرانسه، برزیل و … از مدعیان اصلی قهرمانی هستند. تیم هایی مثل اسلوونی به دلیل حضور در خانه می توانند کیفیت قابل قبولی داشته باشند اما من تیمی را ندیدم که خیلی جالب باشد و کار بزرگی انجام دهد. فکر می کنم قدرت های والیبال سنتی دنیا امسال شانس بیشتری برای موفقیت دارند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره اینکه ایران در نهایت به چه جایگاهی می رسد، گفت: در تمام دوره های گذشته فقط یک بار ششم شده ایم و در سایر دوره ها عنوانی زیر سیزدهم را کسب کرده ایم. در دور آخر سیزدهم شدیم اما با توجه به برنامه ریزی های خوبی که انجام داده ایم قول می دهم عنوانی بهتر از دور قبل کسب کنیم.

عطایی درباره انتقام شکست ایران مقابل مصر در زمان هدایت حسین مانداری در جام جهانی گفت: به هر حال جای دوست خوبم حسین مانداری مربی خوب والیبال ایران کنار ما خالی است. او ورزشکار خوب و با اخلاقی بود که جای خالی او در والیبال ما احساس می شود. رفتاری شبیه رفتار مواد معدنی به ندرت در والیبال ما دیده می شود. در جام جهانی که مانداری سرمربی بود و من هم مربی بودم، نتیجه را مقابل مصر باختیم، اما خوشحالم که آن روز پیروز شدیم تا روح حسین مانداری شاد شود.

دیدگاهتان را بنویسید