اساسنامه جدید فرصت خوبی برای فدراسیون ها ایجاد کرد/ برای خودم 3 خط قرمز دارم

ساعت: 19:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۹
کد خبر: 1801980

معاون توسعه ورزش های قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: نامه جدید فرصت خوبی برای همه فدراسیون ها ایجاد کرده و باید بهترین تصمیم گرفته شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در نشست مشترک روسای فدراسیون های ورزشی با اشاره به تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام: و جوانان باعث افتخار جامعه ورزش هستند و خوشحالیم که تشییع پیکر این دو شهید با همدردی همه گروه به خیر گذشت.

وی همچنین درباره انتخاب خود به عنوان نایب رئیس در امور قهرمانی و ورزش حرفه ای گفت: از اعتماد آقای سجادی متشکرم. تمام تلاشم را می کنم که در خدمت همه فدراسیون ها باشم و به عنوان نماینده همه فدراسیون ها برای رسیدن به اهداف والای انقلاب و نظام عرصه قهرمانی تلاش می کنیم.

پولادگر گفت: من در حوزه کاری خود سه خط قرمز دارم. خط قرمز اول ما بدبینی مالی است و هرچه در میدان قهرمانی خرج کنیم قطعا بازخورد خوبی خواهیم گرفت. خط قرمز دیگر ما منطبق بر اخلاق اسلامی نیست و اخلاق باید مانند گذشته در خط مقدم باشد. خط قرمز دیگر من دروغ است. زیرا دروغ آغاز همه مشکلات است.

وی ادامه داد: 10 فدراسیون در آستانه پایان دوره ریاست بودند که در این میان چندین انتخابات برگزار شد. خدمت دوستانی که توانستند اکثریت آرای جلسه را به دست آورند تبریک می گویم. این آمادگی نایب قهرمان برای کمک به همه فدراسیون ها است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای گفت: اساسنامه جدید فرصت خوبی را برای همه فدراسیون ها ایجاد می کند و باید بهترین تصمیم را در هیات رئیسه اتخاذ کرد. در تلاش هستیم تا انتخابات سایر فدراسیون ها را به موقع برگزار کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید