من خودم در لیگ حضور دارم و از نزدیک وضعیت بازیکنان را زیر نظر دارم


ساعت: 13:14
تاریخ انتشار: 30.06.1401
کد خبر: 1898828

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، بهروز عطایی درباره استانداردسازی سالن های مسابقات لیگ برتر گفت: استانداردسازی باید در مقطعی از والیبال شروع می شد و خوشحالیم که این اتفاق افتاد و وضعیت سلامت بازیکنان به شکل بهتری پوشش داده شد. در رده باشگاهی بازیکنان سلامت بهتری خواهند داشت و در رده ملی اردوهای خود را با بازیکنان سالم تر آغاز خواهیم کرد.

وی افزود: ممکن است برخی از شهرها سالن کافی برای میزبانی مسابقات نداشته باشند و این باعث می شود که نتوانند آن کف را پهن کنند و از آن برای سایر رشته های ورزشی استفاده کنند. در واقع این سطح پاسخگوی نیازهای ورزشی این شهر نیست، بنابراین به نظر من باید به برخی از این شهرها فرصت داده شود، اما در کل سلامت ورزشکاران برای فدراسیون مهم است و ما می خواهیم تیم ها نیز حضور داشته باشند. در مسابقات لیگ به روش استاندارد. خوش آمدی.

عطایی با تاکید بر اینکه در لیگ برتر بازی های سخت و فشرده ای خواهند داشت، گفت: نحوه بازی تغییری نکرده و بازیکنان تقریباً در همان تیم های قبلی خود هستند. به تیم ها اضافه شده و کیفیت لیگ چندان تغییر نخواهد کرد. امیدوارم تیم ها از آمادگی بدنی خوبی برخوردار باشند و در لیگ به گونه ای بازی کنند که بازیکنان بهتری برای تیم ملی داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی در خصوص انتخاب لژیونرها و بازیکنان لیگ برتر برای حضور در تیم ملی گفت: عملکرد همه لژیونرها و بازیکنان لیگ را زیر نظر داریم. من شخصا در لیگ برتر حضور دارم و آن را از نزدیک دنبال می کنم. به بقیه مربیان تیم ملی که در حال حاضر با باشگاهی درگیر نیستند، ماموریت می دهم که تیم ها را در مسابقات قهرمانی دنبال کنند تا بهتر بتوانیم بازیکنان تیم ها را زیر نظر بگیریم و جوانان و در حال رشد را بهتر بررسی کنیم.

وی افزود: در خصوص لژیونرها علاوه بر ارسال اطلاعات آنها، در صورت امکان به کشورهای آنها سفر خواهم کرد و بازیکنانی چون میلاد عبادی پور، مرتضی شریفی، جواد معنوی نژاد و … را می بینم. در تیم های خود

عطایی با اشاره به آغاز اردوهای تیم ملی پس از مسابقات لیگ برتر گفت: قطعا اردوهای تیم ملی پس از پایان مسابقات برگزار می شود اما باید ببینیم لیگ چه زمانی به پایان می رسد زیرا بحث هایی برای ادامه لیگ مطرح است. تا بازیکنان از نظر آمادگی آماده شوند. شرایط مناسب تری داشته باشد و این مسابقات نزدیک به مسابقات اروپایی به پایان برسد. این موضوع مهمی است که قطعا به آن توجه خواهد شد زیرا باید در روند رقابت ها بازیکنان را آماده نگه داریم و این موضوع به تیم ملی کمک می کند. اتمام مسابقات قبل از سال جدید و استراحت بازیکنان در زمان استراحت تا پایان آغاز تعطیلات سالانه خطر آسیب دیدگی را افزایش می دهد و چندان با چارچوب استانداردهای حرفه ای همخوانی ندارد. برای حضور در مسابقات 25 روز اردوی پیش از مسابقات خواهیم داشت.

سی و ششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران از روز چهارشنبه 15 مهرماه آغاز می شود، بنابراین این رقابت ها 28 روز زودتر از سال گذشته آغاز می شود و از شدت رقابت ها تا حدودی می کاهد.

لیگ برتر مردان در سال 1401 با حضور 14 تیم: پاس گرگان، نیان الکترونیک خراسان، سایپا تهران، روح یاب میلا مریوان، شهداب یزد، خرسان رامسر، مس رفسنجان، فولاد سیرجان ایران، هراز آمل دیری، آیفا سرم اردکان، گتی پسند اسفا. شهرداری تهران ارومیه و گنبد در گروه مقدماتی آغاز خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید