رضایی: به چند مورد از خودم خندیدم/ حیدری: بازیکنان استقلال کم کار می کنند

ساعت: 19:40
تاریخ انتشار: 1301/10/22
کد خبر: 1922467

فوتبالیست های استقلال پس از پیروزی مقابل تراکتورسازی اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا رضایی پس از برتری 2-1 استقلال مقابل تراکتور گفت: خدا را شکر با وجود اینکه چند هفته مشکل داشتیم بازی را بردیم، امیدوارم هواداران خوشحال باشند. حالم خوب است و همیشه سعی کرده ام در هر موقعیتی که هستم بهترین باشم. سعی می کنم به تیم کمک کنم، چه به عنوان دروازه بان اول یا دوم. در حال حاضر آنها به من نیاز دارند که آنها را بیشتر در تمرین تشویق کنم و من این کار را به خوبی انجام می دهم. سید حسین امروز کار خوبی کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به جام حذفی می تواند در تیم استقلال بازی کند، گفت: برای من فرقی نمی کند، همیشه سعی می کنم بهترین باشم چه روی نیمکت، چه روی سکو و چه در زمین. امروز وظیفه من این است که به تیمم کمک کنم و هواداران را خوشحال کنم. زمانی که نیاز باشد به میدان می روم و به تیمم کمک می کنم.

دروازه بان استقلال در نیم فصل پیشنهادی نداشت؟ وی خاطرنشان کرد: از ابتدای فصل صحبت های زیادی درباره من شده است. پیشنهادهایی بود اما الان در استقلال خوب کار می کنم و جایم هم خوب است. سعی می کنم به تیم کمک کنم و انشالله هواداران در پایان فصل هم مثل فصل گذشته خوشحال خواهند شد.

رضاوند: داور شجاعانه صدا زد

آرش رضوند پس از برد استقلال مقابل تراکتور در جام حذفی اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم پیروز شویم و از این مرحله پیش برویم.

وی درباره صحنه های داوری این دیدار گفت: به فیلم ها نگاه کنید، در صحنه پنالتی دوم محمدرضا اخباری سه متر از خط می رود. داور خیلی شجاعانه صدا زد. دو پنالتی 100 درصد درست گرفته شد.

نیک‌نفس: من در استقلال باقی می‌مانم و حقم را می‌گیرم

زبیر نیک نفس دیگر بازیکن استقلال بعد از آن بازی گفت: بازی پرفشاری بود و خدا را شکر پیروز شدیم. فکر می کنم پنالتی هایی که برای ما گرفته شد درست بود.

او که مدتی است نیمکت نشین است، درباره شرایطش در این تیم گفت: شرایط خوبی دارم. بعد از بازی با سپاهان مصدوم شدم و سیستم تیم عوض شد. پس از چند پیروزی، مربی تیم برنده را لمس نمی کند. به دنبال فرصتی برای بازگشت به شرایط بازی هستم. من از هر نظر آماده ام.

هافبک استقلال با بیان اینکه برای نیم فصل از فولاد پیشنهاد دارد گفت: پیشنهادی وجود دارد و با یک واسطه صحبت کوتاهی با فولاد داشتم اما در استقلال خوشحالم، آرزوی همه بازی در تیم بزرگ استقلال است. انشاالله من هم آنجا بمانم حق من است

حیدری: ما مردیم تا تراکتور گرفتیم

خسرو حیدری پس از برتری 2-1 استقلال مقابل تراکتورسازی در جام حذفی گفت: هر بازی برای استقلال فینال است و همه تیم ها با انگیزه جلوتر از ما هستند. من همیشه به بچه ها می گویم که برای بردن بازی ها باید 10 برابر انگیزه داشته باشید. این هفته روی نقاط ضعفمان کار کردیم و فکر می کنم حداقل شش یا هفت موقعیت گلزنی داشتیم و برای برد جان دادیم.

وی در پاسخ به اینکه قبل از شروع بازی و در زمان گرم کردن به بازیکنان گفته بود که امروز تراکتوری را غافلگیر می کنیم، گفت: آنها در بازی قبل ما را غافلگیر کردند و از ابتدای بازی خیلی خوب پرس کردند. تراکتورسازی تیم خوبی است و مربی خوبی هم دارد. امروز گفتم غافلگیری چون غافلگیر شده بودیم و از ابتدای بازی خوب پرس کردیم و می توانستیم در نیمه اول به گل برسیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره انتقاد پیشکسوتان که گفته اند برخی بازیکنان به اندازه کافی تلاش نمی کنند، تصریح کرد: من به همه پیشکسوتان و همه کسانی که زحمت کشیده اند احترام می گذارم اما چنین چیزی در تیممان نداریم. سیاوش یزدانی مدتی است که با درد بازی می کند. همه بازیکنان برای رسیدن به اینجا زحمت کشیده اند و هرگز کاری برای فروش تیم خود انجام نخواهند داد. امروز قبل از اینکه وارد زمین شویم من و کادر فنی به بازیکنان گفتیم که به همه شما ایمان داریم و امروز متحد بودیم که بازی را که می باختیم بردیم.

حیدری درباره محدودیت های بازی و تکرار پنالتی گفت: دو پنالتی که 100 درصد پنالتی بود. در خیلی از بازی ها پنالتی نمی گیریم اما امروز چندین خطا پنالتی بود. یک بار خبرهای زیادی بود و یک بار بازیکن ما 18 قدم رفته بود و داور آن را تکرار کرد.

مهری: ما وارد بحث مدیریتی نمی شویم

سعید مهری بعد از برد 2-1 استقلال مقابل تراکتورسازی در جام حذفی درباره اینکه آیا بحث های مدیریتی بین مدیران قبلی و فعلی باعث ایجاد اختلاف بین بازیکنان می شود؟ وی گفت: امروز از دقیقه اول تی
ما نشان دادیم که آمدیم بازی را ببریم، تمرکزمان روی بازی است و زیاد وارد این بحث ها نمی شویم.

وی در پاسخ به اینکه در بازی قبلی با تراکتورسازی بازیکنان این تیم حرف های پی در پی زدند و امروز برای انتقام شکست بازی قبل آمده بودید، خاطرنشان کرد: آمدیم بازی را ببریم. برخی صحبت ها امروز انجام شد اما مهم این بود که توانستیم تراکتور را شکست دهیم.

محبی: باید حداقل 4 گل به تراکتور می زدیم

محمد محبی پس از بازی یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل تراکتورسازی گفت: از ابتدای بازی خوب شروع کردیم و در 120 دقیقه بیشترین و خطرناک ترین موقعیت ها را داشتیم. باید حداقل دو گل در نیمه اول می زدیم و دو گل دیگر در نیمه دوم. بازی خوبی بود و ساپینتو هم راضی بود.

وی درباره وضعیتش در استقلال و بحث جدایی از این باشگاه خاطرنشان کرد: این موضوع حل شده و انشالله تا پایان فصل اینجا خواهم بود. بعد از بازی با تراکتورسازی (از لیگ برتر) در دقیقه پنجم یا ششم، هادی محمدی به من ضربه زد و من شروع به درد کردم. از مربیان و فیزیوترهایمان تشکر می کنم که برای من تلاش کردند تا به این مسابقه برسم.

گلمپور: 120 درصد از حسینی راضی هستیم

بهزاد گلم پور درباره این دیدار پس از پیروزی 2 بر یک استقلال مقابل تراکتورسازی گفت: بازی زیبایی بود. ما توانستیم کار را در 90 دقیقه انجام دهیم. تراکتور هم تیمی خوب و قابل احترامی است.

وی در خصوص دلیل حضور نداشتن علیرضا رضایی در جام حذفی استقلال اظهار داشت: تصمیم سرمربی بوده است. در مورد رضایی هم نظر داریم. سید حسینی همیشه سرحال است.

مربی دروازه بان های تیم فوتبال استقلال گفت: شرایط کلی تیم خوب است. ما در قهرمانی به تراکتورسازی باختیم اما همچنان امید داریم.

گلم پور در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد حسینی راضی است یا خیر، گفت: بله 120 درصد!

یزدانی: تراکتور قلدر را گرفتیم

سیاوش یزدانی پس از بازی رفت یک هشتم نهایی جام حذفی ترکیه مقابل تراکتورسازی گفت: بازی خوبی بود. به تیم تراکتورسازی تبریک می گویم. آنها واقعا تیم خوبی هستند. بردن تراکتور خیلی سخت بود و این تیم با سرمربی جدید واقعاً تغییر کرده است.

وی افزود: خوشبختانه توانستیم به بازی برگردیم و بازی را ببریم و شرمنده هواداران نشدیم اما واقعا بازی سختی بود.

یزدانی درباره درگیری های زیاد و صحنه دیدارش با بازیکن تراکتورسازی نیز گفت: درگیری ها در فوتبال به خصوص در جام حذفی امری عادی است. در تونل اتفاق خاصی نیفتاد، اما دعوا در زمین رخ داد.

وی همچنین درباره اعتراض های زیاد به داور گفت: (با خنده) همیشه اعتراض می کنم. سوال خاصی نبود داور آن را ندید اما باز هم می گویم چیز خاصی نیست و این مسابقات در فوتبال عادی است. تراکت فقط از این طریق می شد گرفت. آنها تیم بسیار خوبی بودند و با کمی “قلدری” می شد آنها را شکست داد.

چشمی: بازیکنان استقلال در هر مسابقه 100 درصد توان خود را می دهند

مدافع استقلال تصریح کرد: امروز بازیکنان ما سنگ آخر را ترک کردند. هفته گذشته فشار زیادی روی بازیکنان ما وجود داشت و پشت سر ما شایعات زیادی وجود داشت. مربیان ما همه نکات را گفتند و مدیریت از تیم حمایت کرد و مربی و هواداران پشت ما بودند. ما در هر بازی 100 درصد توان خود را می دهیم اما بدانند که تمام توان خود را به هر بازیکن و مربی می دهیم. این پیروزی را به هوادارانمان تبریک می گویم.

مهدی پور: چاقو به استخوان ما رسیده است

مهدی مهدی پور پس از پیروزی تیمش مقابل تراکتورسازی و راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران گفت: به آنچه که شایسته بودیم رسیدیم. به نظر من تصمیم داور در تکرار پنالتی اول درست بود و در تکرار پنالتی دوم محمد محبی هنوز وارد محوطه جریمه نشده بود. خوشحالیم که در این مسابقه پیروز شدیم.

وی افزود: شرایط برای ما سخت بود، فشار آزارمان می داد. فوتبالی که بازی کردیم ستودنی بود اما کار را سخت کردیم.

وی در خصوص صحبت های حجت کریمی یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال مبنی بر اینکه بازیکنان در صورت عدم پرداخت دستمزد تمرین نمی کنند نیز گفت: اگر حقوق نگیرید کار می کنید؟ همیشه به موقع نبود، اما بازیکنان سخت کوش بودند. باشگاه تاکنون 35 درصد پرداخت کرده است که از قول ها عقب مانده است، اما بازیکنان سخت کار می کنند. مسائل مالی مهم هستند، اما نه آنقدر که مشکلات ایجاد شود. اگر صدای بازیکنان شنیده شود یعنی چاقو به استخوان رسیده است. وقتی بازیکنی با اصول زندگی مشکل داشته باشد، شنیده می شود.

وی درباره کمبود هوادار نیز گفت: کمبود هوادار موثر است. دوازدهمین دوست طرفدار ما. فکر می کنم آنها در آن زمان فقط در پنج بازی حضور داشتند. ما دوست داریم که هواداران را با خود داشته باشیم. وقتی نیستند، بازی ها مانند بازی های دوستانه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید