من خودم را بیشتر از پرسپولیس دوست دارم/ باید یحیی را شکست دهم تا جایش را در پرسپولیس بگیرم!


ساعت: 22:07
تاریخ انتشار: 1401/02/19
کد خبر: 1837620

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: اگر بخواهم به پرسپولیس بروم باید یحیی را شکست دهم تا جای او را بگیرم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن پس از تساوی مقابل پرسپولیس گفت: پرسپولیس هم قول داد برای پیروزی در این دیدار از زمین مسابقه بیرون بیاید. نیمه اول بازی کاملا در اختیار ما بود و می توانستیم در نیمه اول پرسپولیس را تمام کنیم. در نیمه دوم و قبل از گل عملکرد خوبی داشتیم و فرصت گلزنی داشتیم. بلافاصله بعد از آن گل خوردیم و طبیعی بود که پرسپولیسی که تقسیم شده بود، وضعیت خود را برای برد بهتر کرد و با تغییراتی که در نیمه دوم انجام داد، پرسپولیس وارد بازی شد.

وی ادامه داد: در نیمه دوم منطقی دفاع کردیم و فرصت زیادی به پرسپولیس ندادیم. هر چند برخی موقعیت های نیمه و نیمه داشتند. در مجموع، فکر می‌کنم ما استعداد پیروزی را داشتیم، به خصوص در نیمه اول، اگرچه تساوی ممکن است منصفانه باشد. می‌خواهم امشب بدانم همه کسانی که به من تهمت می‌زنند، همه کسانی که از من انتقاد می‌کنند چگونه به ناحق می‌خوابند، همه را به خدای متعال واگذار کردم و در این دنیا جوابشان را خواهند گرفت. دنیا ثواب داره آقا وقتی میای تهمت میزنی بیا زیر پست پسرم مزخرف مینویسی الان کجایی این خیلی برام سنگینی میکنه. من برای پسرم چای درست کردم و همه مرا می شناسند. کسی که این تهمت ها را می کند باید جبران کند.

تاتار گفت: “تارتارها همیشه قعر جدول را به من می دهند.” تیم هایی که پتانسیل ندارند با کمک همکارانم آنها را به میانه های جدول رساندیم. این توانایی من و کادرفنی من برای رسیدن به استقلال است. ما سپاهان را می گیریم، این نقطه قوت ماست و مردمی نداریم، فقط خودمان هستیم و تا امروز فقط با کیفیت کارمان جلو می رویم. خدا را شکر می کنیم که هر سال پیشرفت می کنیم چون کار سالم انجام می دهیم. خداوند همیشه مراقب افراد شاغل است. از این بابت خیلی خوشحالم. امروز سنگ تمام گذاشتند و همراه با تیم رقیب هوا از ما حمایت کردند. امیدوارم پروتکل ها را رعایت کنند تا این روند ادامه پیدا کند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: پیام هایی از آقای فرزاد خاتمی دارم که دیروز از من اجازه گرفتند و گفتند که قصدی ندارم اما حرف من اشتباه گرفته شد. شما یک انسان خالص هستید. او هم برای تایید حرف من استوری گذاشت. یواش یواش عده ای در خانه می نشینند تا ارتباط چشمی برقرار کنند و فالوور جمع کنند، این کار را می کنند، اینها ملحد و مؤمن هستند که از دهانشان می گویند. اگر بخواهم به پرسپولیس بروم باید یحیی توانا را شکست دهم. او مربی قدرتمندی است. من در پرسپولیس بازی می کردم، طرفدار آن بودم اما الان تیم ما ذوب آهن است و من طرفدار ذوب آهن هستم.

وی در پایان گفت: باید جواب هواداران این تیم را بدهم و به همین دلیل باید پرسپولیس را شکست دهم. طبیعتا من خودم را بیشتر از پرسپولیس دوست دارم و منطقی است. من باید یحیی را شکست دهم تا جای او را بگیرم. امیدوارم بیمارانی که ما را قضاوت می کنند امشب نخوابند و تاوان تهمت هایشان را بدهند. فکر می‌کنم عده‌ای در حال ساختن یک ارتش مجازی هستند و به جلو می‌روند. اینکه می گویند این جا افتاده و این جا افتاده است، مواردی است که فقط در فضای مجازی مطرح می شود. برای مردی که با کرامت انسانی و مربی بازی می کند متاسفم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید