من هرگز خودم و تیمم را از جاه طلبی باز نمی دارم


ساعت: 18:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۲
کد خبر: 1807924

مربیان پدیده و مس در نشست خبری پیش از بازی هفته هفدهم صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ داوید سید عباسی سرمربی تیم فوتبال پدیده پیش از دیدار فردا با کپر رفسنجان گفت: مس رفسنجان تیم بسیار خوبی است و سازماندهی خوبی دارد. نتایجی که در این فصل در لیگ کسب کرده اند نشان از ثبات آنها دارد. مس مدت کوتاهی در لیگ حضور دارد و در این دو فصل ثبات نشان داده است.

وی ادامه داد: شوید در این فصل نتایج بهتری کسب کرده است، تیم قدرتمندی است و ما از توانایی های آنها آگاه هستیم. بچه ها آماده هستند تا مقابل عسل خوب بازی کنند. ما موفق شدیم در نیم فصل هر چه بیشتر بازیکن جذب کنیم و امیدوارم فردا به ما کمک کنند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده در خصوص غیبت تیمش برای دیدار مقابل مس گفت: ابوالفضل عکاشه، مهدی شریفی، حسین حیدری، محمد محمدزاده و ابوذر صفرزاده را در این دیدار نداریم.


ربیعی: هرگز جلوی بلند پروازی خود و تیمم را نخواهم گرفت

محمد ربیع سرمربی تیم فوتبال رفسنجان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل تیم پدیده گفت: 22 بخمن را تبریک می گویم. و امسال این سعادت نصیب ما شد که به مشهد و میخانه امام رضا (ع) آمدیم که همیشه برای من احساس و لذت زیادی داشته است. بازی فردا یکی از سخت ترین بازی هایی است که با توجه به شرایط موجود پیش رو داریم.

وی افزود: تیم پدیده یا شهرخودرو که در چند هفته اخیر شرایط نسبتا خوبی داشته است که یکی از آنها بازی مقابل ما در جام حذفی و هفته آینده مقابل آلومینیوم بود که تماشا کردم.

ربیعی ادامه داد: کل ست تیم ما با توجه به این استراحت 20 تایی و اندی روز امیدوار است بتوانیم با حداکثر تمرکز و جدیت در دیدار فردا حضور پیدا کنیم. پنج یا شش روز بعد از آن مسابقات و تمرینات خود را پیگیری کردیم و دو بازی تدارکاتی انجام دادیم.

وی گفت: ما این موضوع را رسانه ای نکردیم اما متأسفانه 8، 5 روز پیش 4، 5 بازیکن ما مانند یونس اکبرپور، هومن ربیع زاده، صادقی و امثال آنها دچار بیماری عروق کرونر قلب شدند. مدیریت پزشکی و کنترل بیماری و جلوگیری از ارتباط ریشه بیماری با بقیه اعضای تیم.

سرمربی رفسنج گفت: تست این چهار پنج بازیکن دو روز پیش منفی بود که ترجیح دادیم در بازی فردا به میدان نرویم. چون نگرش ما این بود که به دلیل غیبت 5 یا 6 روزه از تمرین، می توانند کار خود را انجام دهند. در بازی فردا مجید علایاری را که مقابل سپاهان از ناحیه همسترینگ آسیب دید را در اختیار نخواهیم داشت.

وی یادآور شد: امیدوارم بازی فردا بازی خوبی باشد. ابتدا سلامتی همه اعضای دو تیم و سپس با تلاش مضاعف برای خروج از زمین با امتیاز کامل.

ربیعی در پاسخ به سوالی درباره پیشنهاد یحیی گل محمدی برای تعطیلی چند هفته ای لیگ به دلیل ششمین اوج تاج، گفت: گفتم سه چهار روز پیش به ما اطلاع دادند که سه یا چهار بازیکن ما به کرونا مبتلا شده اند و بلافاصله ما را گرفتیم. تست شده و قرنطینه شده است. “من حتی بازیکنان را جابجا کردم.

وی ادامه داد: اینجا می گویم دستورات بسیار سختی برای کل تیم داشتم و جریمه بسیار سنگینی برای گرفتن بازیکن تاج درآوردم که خدا را شکر قبل از سفر تست کردیم و هیچکس نداریم. در رابطه با تعطیلی لیگ، بهترین تصمیم گیرنده توصیه سازمان لیگ و کمیسیون پزشکی ورزشی برای تشخیص این موضوع است.

ربیع یادآور شد: البته این ویروس از شیوع بالاتری برخوردار است و می تواند افراد دیگر را نیز مبتلا کند، اما از سوی دیگر مدت درمان آن کوتاهتر است. به هر حال فکر می کنم سازمان لیگ و کمیته پزشکی ورزشی هستند که می توانند در این مورد تصمیم گیری کنند.

سرمربی رفسنجان کپر در پاسخ به سوالی درباره وضعیت پدیده نیز گفت: شناختی از این تیم ندارم. در این زمینه شاید فردا بعد از بازی بتوانم از نظر کیفیت بازی توضیح بدهم. حضور تیم در مشهد از نظر من نعمت بزرگی است. این را از ته دل می گویم. حداقل برای ما که علاقه زیادی به امام هشتم (ع) داریم این اتفاق بزرگی است. امیدوارم نماینده مشهد همیشه در لیگ باشد. من این سوال را خیلی دوست دارم.

وی همچنین با اشاره به تغییرات و تحولات مس رفسنجان خاطرنشان کرد: برنامه ریزی ما در فصل گذشته نیز همین گونه بود. ما در نیمه اول سال گذشته پنج تغییر داشتیم که دو سه تای آن در تیم است. در نیمه اول سال گذشته انصاری، کیانی، حسن جعفری و محمدرضا سلیمانی را جذب کردیم و محمد انصاری در اولین بازی این فصل مصدوم شد.

ربیعی افزود: فرصت خوبی است تا از مهدی کیانی به عنوان دوست خوبم که سال گذشته و امسال به مجموعه ما کمک کرد تشکر کنم. بعد از بازی با سپاهان با من صحبت می کند. متاسفانه او مشکل خانوادگی دارد. خانواده کیانی در تبریز زندگی می کنند و دوری از خانواده برایشان سخت بود. او از من خواست تا پایان فصل به زادگاهش بروم و علاوه بر کمک به تراکتور در کنار خانواده اش باشم. من با آن موافق بودم.

وی ادامه داد: کیانی را از دست دادیم و پورامینی را قورت دادیم و نیازی به تغییر دیگری نداشتیم، سال گذشته این نیاز را دیدیم اما امسال این نیاز را ندیدم و دوست دارم تیم پایدار باشد و در به همان شیوه. اگرچه می توانستیم جذب کنیم، اما همان ریتم را حفظ کردیم. شاید یک نفر از لیگ یک جذب کنیم اما دو سه جای خالی داریم. قاین اسلامی کم کم به تمرینات ما اضافه می شود. خدای نکرده از مصدومیت رها شود. 24 ساعت تا پایان انتقال فرصت داریم. اگر بفهمیم بازیکنی لازم است این کار را انجام خواهیم داد.

ربیع در ادامه افزود: هنوز جانشینی برای محمد انصاری پیدا نکرده ایم و در نیم فصل از میثم تیموری و فرشاد محمدی مهر که مانند بال کشیده شده بودند در قلب خط دفاعی استفاده کردم. ما نمی توانیم برای این بازیکن بگیریم، من از همان دو نفر در قلب دفاع استفاده می کنم و یک بازیکن را برای خط کناری می برم. ممکن است بازیکنی باشد که مدت هاست می شناسمش و تجربه بازی در لیگ برتر و لیگ یک را داشته باشد، احتمالا او را به عنوان ذخیره اضافه می کنیم تا وقتی بازیکنان را به مرکز آوردیم، این فرد بتواند به عنوان بازیکن ذخیره کمک کند. این تمام برنامه ریزی ما برای نیم فصل دوم است.

سرمربی رفسنج درباره احتمال کسب سهمیه آسیایی نیز گفت: در این مدت خیلی به این سوال پاسخ دادم و حالا باز هم جواب می دهم. رشد خوب این است که این تیم توانستند این ظرفیت را برای خودشان ایجاد کنند و این تصویر را برای خودشان بیاورند. این برنامه و هدف ما برای این فصل نبود. اما هرگز جلوی جاه طلبی و جاه طلبی خود و تیمم را نخواهم گرفت، اما دوست دارم به طور منطقی و منطقی ببینم که این تیم دومین فصل حضور خود در لیگ برتر را تجربه می کند. مجموعه شهر رفسنجان و باشگاه مس نیاز به تجربه تیمی بیشتر در لیگ برتر و ظرفیت و سخت افزار کامل دارند اما این دلیل نمی شود با قدرت، تمرکز و جسارتی که در نیم فصل از خود نشان دادیم جلو نرویم. رم هر چه که باشد، قطعاً تلاش لازم را انجام خواهیم داد تا آن چیزی که می خواهیم باشد.

هادم ربیع در خصوص اخراج عزیزی افزود: نظری ندارم، ما مربی و بازیکن هستیم و کارمان را انجام می دهیم. امیدوارم همه در اوج به فوتبال کمک کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید