200 میلیارد بدهی دارم/ مستمری بگیر نیستم. هم جانبازی دارم و هم انکار!


ساعت: 15:36
تاریخ انتشار: 24.07.1401
کد خبر: 1903747

من سرباز استقلال هستم و سجادی به من قول حمایت داد.

مدیرعامل جدید باشگاه استقلال گفت: به محض ورود به باشگاه متوجه شدم حدود 200 میلیارد تومان بدهکار هستیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ علی فتح الله زاده مدیرعامل جدید باشگاه استقلال پس از حضور در جلسه معارفه خود گفت: آنقدر سریع بود که اصلاً متوجه نشدم چه اتفاقی افتاده است، بگذارید 2 الی 3 روز دیگر به باشگاه بیایم و ببینم شرایط چیست. هستند و سپس قراری می گیریم و در اختیار شما خواهم بود.

وی با بیان اینکه به لطف آجورلو در این مدت بسیار کار کرد ادامه داد. امروز دیدم برخی رسانه ها گفتند که دلیل جدایی تخصیص است و این حرف ها گفتن این حرف ها گناه است و این برچسب ها به آجورلو نمی چسبد. او مردی صادق و پاک است. از نظر مدیریتی هم احتمالا سلیقه ای نداشتند و دودستگی داشتند.

فتح الله زاده درباره ترس هواداران استقلال از استعفای اخیرش گفت: در کار دولت هیچکس نمی تواند بگوید من چقدر هستم یا نیستم. کار است؛ امروز می گویند بیا فردا می گویند برو. هر وقت گفتند بیا، اطاعت کردم و وقتی گفتند برو، گفتم چشم.

وی با اشاره به ادامه حمایت از ریکاردو ساپینتو گفت: همین امروز صبح گفتند استراماچونی 60 میلیارد می خواهد و یک بازیکن 50 میلیارد. گفتند یک نفر دیگر 30 میلیارد می خواهد. سازمان لیگ هم می گوید 60-70 میلیارد تقاضا داریم. این بیش از 200 میلیارد بدهی است. واقعا کار کردن سخت است، اما ما کار می کنیم. حرف هایی که در مورد آجورلو زدند گناه است و باید توبه کنی. او زحمت کشیده و انسان شریفی است.

مدیرعامل جدید باشگاه استقلال در رابطه با بازنشستگی خود تاکید کرد: امروز چند مدیر در لیگ برتر هستند که بازنشسته شده اند اما من هنوز بازنشسته نشده ام و همچنان بیمه پرداخت می کنم.من خبرنگار بودم و به دلیل سختی کار. از این شغل می‌توانستم از 20 سال خدمت و 15 سال از آن استفاده کنم و در 35 سالگی بازنشسته شوم، اما از آن شماره استفاده نکرده‌ام و همچنان بیمه می‌پردازم و بازنشسته نشده‌ام. بگذارید در مورد افرادی که دلشان را صابون زده اند یک چیز به شما بگویم. من می توانم به 3 روش کار کنم. من مستمری بگیر نیستم، جانباز و فداکار هستم. من از بسیاری جهات می توانم مستقل کار کنم و این کلمات مهم نیستند.

وی درباره حضورش در سایر باشگاه ها توضیح داد: سجادی به من گفت از تو حمایت می کنم. من سرباز استقلال هستم. تقریبا 95 درصد تیم های ایران به من پیشنهاد مدیریت داده اند اما من به دلیل استقلالی بودن و خدمت به این باشگاه راه به جایی نبرده ام مگر اینکه بخش خصوصی به قدری پیشرفت کند که روزی تیم داشته باشم و بروم. تیم خود تا الان با استقلال آمده ام و با این تیم خواهم رفت. افتخار می کنم که دلم برای استقلال است و هر چه دارم برای این باشگاه است و می خواهم آن را خرج خودم کنم.

فتح الله زاده درباره کسب جام و قول به منفجر کردن بمب در پایان گفت: مطمئن باشید من آدمی نیستم که 2 سال بدون جام بروم. من باید یک جام داشته باشم. من یک سوئیچ دارم که همیشه روشن است. یک کبریت بزن، منفجر می شود!

دیدگاهتان را بنویسید