پرداخت 30 درصد مستمری به 1401 مستمری بگیر تا 24 آذر

پرداخت 30 درصد مستمری به 1401 مستمری بگیر تا 24 آذر

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش ضمن عذرخواهی از تاخیر در پرداخت مستمری بازنشستگان از سال 1401، از پرداخت 30 درصد پاداش تا روز چهارشنبه خبر داد و افزود: امیدواریم مابقی پاداش نیز توسط وزارت آموزش و پرورش پرداخت شود. پایان سال 1402 .

فرهادی تاخیر در پاداش را ناشی از تامین منابع دانست و افزود: خوشبختانه همکاران ما در سازمان برنامه و بودجه نسبت به معلمان نگرش مثبت دارند و با همت دوباره این اقدامات پرهزینه و پیگیری است چرا که به محض تامین مابقی منابع، پاداش پایان خدمت به مستمری بگیران عزیز واریز خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع رئیس جمهور رتبه بندی را راهگشا ارزیابی کرد و افزود: معلمان تازه استخدام شده; فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان و … بر اساس شایستگی رتبه بندی شده و تمامی ایرادات آنها بررسی و احکام جدید آنها صادر شده است.

وی در خصوص توزیع شیر در مدارس تصریح کرد: این موضوع مورد تاکید رئیس جمهور محترم بود که دستورات ویژه ای دادند. از آنجایی که این طرح برای چندین سال متوقف شده بود، سیستم تولید شیر برای این حجم از تولید آماده نبود. در حال حاضر 21 استان با کارخانه ها قرارداد 100 درصدی منعقد کرده اند و روند توزیع آغاز شده است.

فرهادی ادامه داد: تا پایان آذرماه این استان ها شیر را به طور کامل در مدارس ابتدایی توزیع می کنند و با توجه به اینکه این شیرها باید طبق پروتکل های ویژه وزارت بهداشت و درمان و فراداما تهیه شود و در محیطی دو نفره نگهداری شود. چند هفته بعد لطفاً توجه داشته باشید که به دلیل این مشکلات کمی تأخیر وجود دارد.