پرداخت تسهیلات به بیش از 72 هزار مستمری بگیر فرهنگی


ساعت: 16:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۶
کد خبر: 1916434

علی بابایی با اشاره به پیگیری بعد از مجلس یازدهم برای پرداخت سنوات بازنشستگی معلمان بازنشسته گفت: با پیگیری های مجلس یازدهم و وزارت آموزش و پرورش، پاداش بیش از 72 هزار مستمری بگیر فرهنگیان به زودی پرداخت می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی بابایی کارنامی در گفتگو با خبرنگار بلاغ با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به ویژه شهدای دانش آموز و تبریک 25 آذرماه به دانش آموزان و با در نظر گرفتن آرمان های مجلس یازدهم مبنی بر پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان. ، گفت: مجلس یازدهم و نمایندگان در راستای وظایف خود هستند. ایشان پاسخگوی تمامی سوالات، معضلات و مشکلات ملت بزرگ ایران اسلامی می باشند و یکی از مهمترین وظایف نمایندگی پیگیری مطالبات همه اقشار جامعه است.

وی در ادامه با اشاره به جلسات متعدد نمایندگان مردم و کمیته های مختلف مرتبط با وزیر محترم و معاونین وزیر آموزش و پرورش برای رفع مشکلات جامعه فرهیختگان فرهنگی افزود: با تداوم مجلس یازدهم و نمایندگان مجلس شورای اسلامی کمیسیون تخصصی، حق بیمه مدت خدمت و سابقه بیمه بیش از 72000 مستمری بگیر فرهنگی به زودی دریافت خواهند کرد.

بابایی کارنامی در بخشی دیگر از سخنان خود به اهمیت حوزه تعلیم و تربیت و توجه به این قشر فرهنگی اشاره کرد و اظهار داشت: نقش جامعه فرهنگیان و وزارت آموزش و پرورش برای توسعه فرهنگ در جامعه بسیار مهم است.

عضو کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی در قسمت پایانی سخنان خود پیشرفت جامعه و دستاوردهای بالای جامعه را در گرو توجه به عرصه تعلیم و تربیت دانست و خاطرنشان کرد: یکی از موفق ترین اسناد است. در حوزه تعلیم و تربیت به تعبیر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) سند تحول اصلی آموزش و پرورش اهمیت و توجهی است که معظم له بارها بر آن تاکید داشته اند و در این بخش باید تحول در حوزه آموزش به عنوان محور فعالیت ها قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید