به مدیر باشگاه گفتند بازیکن را بگیر، بدهی برای سرمربی بعدی باقی می ماند!


ساعت: 09:36
تاریخ ارسال: 1401/04/14
کد خبر: 1881005

قوانین تمام راه های کسب درآمد برای فوتبال را تعطیل می کند

این مربی و پیشکسوت فوتبال گفت: به مدیر یک باشگاه گفتند بازیکن را بگیر، بدهی برای مدیر بعدی مانده است!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجید جلالی مربی و پیشکسوت فوتبال درباره ضعف ساختار مالی باشگاه ها و راه حل آن گفت: ابتدا باید سازوکاری برای تعیین سود و زیان باشگاه ها و بررسی تراز مالی در پایان فصل مهیا شود. . و حذف مدیری که تراز منفی دارد.

وی ادامه داد: از آنجایی که قانون حسابداری و دفاتر مالی نداریم، مدیری که زیان می دهد آن چیزی که تصور می کند نیست. من در یک باشگاه بزرگ همان خاطره ای را دارم که در زمان انتقال. مدیر باشگاه به دلیل شرایط مالی نتوانست بازیکنی را جذب کند اما افرادی از همان باشگاه به او گفتند که باشگاه بدهکار است، این بازیکن را بگیر، بدهی باشگاه برای مدیر بعدی می ماند و او باید پرداخت کند. و حالا فقط باید قهرمانی را ببریم. بیایید به عنوان یک تیم فکر کنیم.

جلالی ادامه داد: این تنها راه و مکانیسم است و به دلیل اینکه متاسفانه جامعه ما جامعه آینده نگر نیست، با وجود 36 هزار مدرسه فوتبال، چرخه تولید بازیکنان خوب کم است. بنابراین پول کلانی صرف یک بازیکن خوب می شود و تنها راه جلوگیری از این امر تعادل مالی است که باید انجام شود.

جلالی درباره نقش سایر دستگاه ها گفت: مجلس; فدراسیون و همه ارگان ها باید وارد عمل شوند و باشگاه ها را وادار به ایجاد این تعادل مالی کنند.

وی در گفتگو با رادیو ورزش در پایان درباره خصوصی سازی باشگاه ها گفت: بخش خصوصی اگر بخواهد وارد شود قطعا با معیارهای اقتصادی وارد می شود و به دنبال سود خودش است اما قوانین از حق پخش تا تبلیغات؛ همه راه های درآمدزایی برای فوتبال را بسته است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید