چهارمین آسیایی پس از 54 سال قهرمان می ماند / همه می گفتند بازیکن شماره 14 چقدر خوب است

زمان: 15:37
تاریخ انتشار: 1400/07/22
کد خبر: 1776147

من به دلیل مشکلات شخصی چندین سال در تیم ملی غایب بودم

مدافع تیم والیبال بانوان سایپا گفت: مدت ها بود در آرزوی کسب عنوان بهترین مدافع والیبال بودم و هر روز در لیست بیشترین بازیکنان قرار داشتم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رادیو ورزش ؛ مدافع تیم والیبال بانوان سایپا پوران زارع در مورد سطح جام باشگاه های آسیا گفت: حدود 14 سال است که به طور حرفه ای والیبال بازی می کنم. من 9 سال عضو تیم ملی بودم. امسال برای حضور در جام باشگاه با تیم سایپا بودم. با وجود غیبت تیم هایی از کره ، ژاپن و چین ، سطح مسابقات بسیار خوب بود. بانوان ما موفق شدند در این مسابقات بدرخشند و برای اولین بار عنوان چهارمی را از آسیا کسب کردیم. همه بازیکنان خوب بازی کردند. همچنین عنوان بهترین مدافع را در این مسابقات به دست آوردم.

مدافع تیم والیبال سایپا درباره تمایل خود برای کسب این عنوان اظهار داشت: آرزوی کسب این عنوان را داشتم. غیرقابل دسترسی بود ، اما غیر ممکن نبود. خدا را شکر این اتفاق افتاد. من از این موضوع اطلاع نداشتم ، اما هر روز به ما اسامی بازیکنان برجسته گفته می شد و من یکی از آن بازیکنان بودم. من همیشه در پست خود پربازده ترین بوده ام. در آخرین روز ، یکی از اعضای فدراسیون به من گفت که من به عنوان بهترین مدافع فصل انتخاب شده ام. از همان روز اول همه ناظران بازی می گفتند که عدد 14 چقدر خوب است من بسیار خوشحال بودم که به آرزوی خود رسیدم.

پوران زارع در مورد خداحافظی خود از تیم ملی گفت: من به دلیل مشکلات شخصی چندین سال در تیم ملی غایب بودم و نتوانستم در اردو حاضر شوم. در سال 1998 از من خواسته شد که به ارتش بروم و تا آنجا که می توانم به تیم کمک کنم. امسال شرایطی پیش آمد که نتوانستم به تیم کمک کنم.

بهترین مدافع جام باشگاه های آسیا که با رادیو ورزش صحبت کرد ، در مورد استقبال فدراسیون والیبال پس از بازگشت این تیم اظهار داشت: “استقبال خوبی از این تیم نشد. فکر نمی کنم چنین انتظاری داشته باشد. اما به عنوان نماینده ایران در این مسابقات شرکت کردیم. من انتظار داشتم مقامات بیشتر از تیم استقبال کنند ، تیمی که در سراسر جهان حرفی برای گفتن دارد. کسب مقام چهارم پس از 54 سال مانند قهرمانی است و بازیکنان برای آن سخت تلاش می کنند. این درخواست از چنین فدراسیون بزرگی در ایران دور از انتظار نیست.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید