مردم علاقه ای به پیام های ارسال شده از شماره های شخصی و شماره های ناشناس ندارند


زمان: 09:13
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۱
کد خبر: 1807513

رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری گفت: به همه شهروندان هشدار می دهیم که به پیامک های با محتوای دادگاه، برنامه های برنده رادیویی، اپراتورهای همراه اول و ایرانسل و … توجه نکنند چرا که این پیام ها از طریق شماره های شخصی و یا شماره های ناشناس ارسال می شود. فاقد اعتبار.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ مرتضی عسگری رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری در گفتگو با جهانبین نیوز؛ وی گفت: متأسفانه با همه هشدارها و لهجه هایی که صورت می گیرد، همچنان شاهد این هستیم که عده ای قربانی مجرمان سایبری می شوند و دلیل آن صرفاً عدم توجه و دقت است.

وی افزود: ما همچنان با این ترفند روبرو هستیم که شما برنده اپراتور ایرانسل یا همراه اول به عنوان مشتری خوب هستید و به حساب شما واریز می شود.

عسگری افزود: کلاهبرداران با استفاده از این ترفند اقدام به کشتن افراد در دستگاه های خودپرداز می کنند و در صورت امتناع افراد از حضور در دستگاه خودپرداز به آنها گفته می شود کد ارسالی را برای ما ارسال کنند که همراه بانک فعال می شود.

رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری یادآور شد: مردم دقت کنند که کدهای ارسالی جزو شخصی ترین اطلاعات افراد باشد و لازم است به شهروندان توصیه شود که برای واریز وجه به حساب افراد، ارائه کد الزامی نیست. یا برای حضور در دستگاه خودپرداز.”

عسگری یادآور شد: به همه شهروندان هشدار می دهیم که به پیامک های با محتوای دادگاه، برنامه های برنده رادیویی، اپراتورهای همراه اول و ایرانسل و … توجه نکنند زیرا این پیام ها از شماره شخصی یا شماره های ناشناس ارسال می شود و معتبر نیستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید