ترفند ارسال پیام به شماره ثبت نشده در واتس اپ

استفاده از این برنامه بسیار آسان است اما با محدودیت هایی همراه است. کاربران بدون ذخیره کردن شماره تلفن نمی توانند پیام ارسال کنند. بنابراین، اگر می خواهید برای شخصی که شماره آن در دستگاه شما ذخیره نشده است پیامک ارسال کنید، ابتدا باید اطلاعات تماس او را ذخیره کنید. راه های مختلفی وجود دارد که می توانید بدون ذخیره شماره تلفن خود، پیامی را در واتس اپ به شخصی ارسال کنید.

روش اول: از اتصال WhatsApp استفاده کنید:

1. ابتدا یک مرورگر وب روی گوشی خود باز کنید و https://wa.me/phonenumber را وارد کنید. (قسمت Phone Number با شماره تلفن شخص مورد نظر به همراه کد کشور جایگزین می شود.) به عنوان مثال: اگر می خواهید در ایران به شماره 0123456789 پیام دهید، باید لینک https: // wa را وارد کنید. . az / 980123456789.

2. پس از زدن Enter به یک وب سایت واتس اپ هدایت می شوید و به شما می گوید که اگر می خواهید با شماره ای که وارد کرده اید صحبت کنید، دکمه سبز رنگ تایید را بزنید.

3- اکنون به پنجره چت مرتبط با این شماره خاص در برنامه واتس اپ هدایت می شوید و می توانید بدون نیاز به ذخیره اعداد مکالمه خود را با این شخص شروع کنید.

ترفند ارسال پیام به شماره ثبت نشده در واتس اپ

روش دوم: استفاده از اپلیکیشن:

فروشگاه گوگل پلی و اپ استور دارای چندین برنامه هستند که به کاربران اجازه می دهند بدون نیاز به ذخیره اطلاعات تماس شخصی در واتس اپ چت کنند. یکی از این اپلیکیشن ها که در گوگل پلی نیز موجود است، کلیک برای چت است و کاربران اندروید می توانند هر زمان که بخواهند از طریق واتس اپ به شماره ای ذخیره نشده پیام ارسال کنند و لینک های شخصی سازی شده ایجاد کنند. Easy Message اپلیکیشن دیگری است که قابلیت های مشابهی را برای کاربران اندروید و iOS ارائه می دهد. اگر گوشی اندرویدی دارید، می توانید اپلیکیشن WhatsDirect را نیز امتحان کنید.

ترفند ارسال پیام به شماره ثبت نشده در واتس اپ

هشدار: لطفاً شرایط و ضوابط هر برنامه شخص ثالث را قبل از نصب آن بر روی تلفن خود به دقت بخوانید، زیرا این برنامه ها ممکن است امنیت و حریم خصوصی داده های شما را به خطر بیندازند.

روش سوم: از صفحه کلید استفاده کنید:

راه حل دیگری برای کاربران اندرویدی وجود دارد که بدون افزودن اطلاعات تماس به واتس اپ پیام ارسال کنند. با این حال، این ترفند فقط روی گوشی‌های هوشمند با اندروید 9 و دستگاه‌های جدیدتر و موجود مانند گوشی‌های پیکسل کار می‌کند.

1- صفحه کلید گوشی خود را باز کرده و شماره تلفنی که می خواهید در واتس اپ با آن صحبت کنید را به همراه کد کشور و علامت + جلوی آن وارد کنید.

2. حالا عدد روی کیبورد را فشار داده و نگه دارید و تعدادی گزینه مانند Call، Cut، Copy و Paste را با سه نقطه مشاهده خواهید کرد.

3- سه نقطه را بزنید و از منوی کشویی گزینه ای را انتخاب کنید که به شما امکان ارسال پیامک از طریق شماره واتساپ را می دهد.

روش 4: از میانبرهای سیری (برای کاربران iOS) استفاده کنید:

اگر کاربر آیفون هستید، یک راه آسان برای صحبت با یک شماره ناشناس WhatsApp با استفاده از برنامه میانبر Siri برای محصولات اپل با iOS 12 و جدیدتر وجود دارد.

۱- اپلیکیشن Siri Shortcuts را دانلود کرده و بر روی گوشی خود نصب کنید.

2. برنامه را باز کنید، به تب گالری در پایین سمت راست بروید. میانبر مورد علاقه خود را دانلود کنید و یک بار آن را اجرا کنید. (اگر برای اولین بار از میانبرهای سیری استفاده می کنید، این مرحله ضروری است.)

3. حالا به تنظیمات بروید و Shortcuts را بزنید و Enable untrusted shortcuts را فعال کنید.

4. به برنامه برگردید و قسمت My Shortcuts را باز کنید و به میانبر WhatsApp به غیر تماسی بروید. اکنون می توانید این میانبرها را از اینجا اجرا کنید یا روی نماد سه نقطه ضربه بزنید تا یک میانبر راه اندازی سریع به صفحه اصلی اضافه کنید.

5. پس از تکمیل این میانبر، از شما خواسته می شود که شماره گیرنده را وارد کنید. شماره را به همراه کد کشور منهای علامت + وارد کرده و روی OK کلیک کنید. این شما را به یک پنجره پیام‌رسانی جدید واتس‌اپ می‌برد تا با شماره‌های ذخیره‌نشده صحبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید