ترفند خواندن پیام های پاک شده در واتس اپ

واتس اپ یکی از محبوب ترین برنامه های پیام رسان در جهان است و به دلیل تعداد زیاد کاربران بسیاری از ما از آن برای چت یا ایجاد یک گروه استفاده می کنیم. این روزها شاهد اضافه شدن قابلیت های مختلفی به واتس اپ هستیم که از جمله آنها می توان به محو شدن پیام ها اشاره کرد. اما کاربران مدت هاست که می توانند پیام های ارسال شده را حذف کنند (قبل از اینکه گیرنده آنها را بخواند).

این ویژگی می تواند به ویژه زمانی مفید باشد که پیامی نادرست وارد می کنید یا آن را برای شخص دیگری ارسال می کنید. اما از طرفی بر گیرنده اثر منفی می گذارد. در واقع گیرنده می خواهد محتوای پیام حذف شده را بداند. واتس اپ رسما راهی برای خواندن پیام های حذف شده برای کاربران فراهم نمی کند. اما این محدودیت را می توان به راحتی دور زد.

پیام های حذف شده WhatsApp را در تلفن های اندرویدی بخوانید
با نحوه خواندن پیام های حذف شده WhatsApp آشنا شوید

قبل از ادامه، به خاطر داشته باشید که این ترفند فقط برای دستگاه های اندرویدی است و روی گوشی های اپل کار نمی کند. برای انجام این کار، می خواهیم از یک برنامه شخص ثالث استفاده کنیم که به اعلان های شما دسترسی خواهد داشت. این روش رسمی نیست و برنامه معرفی شده ربطی به واتس اپ ندارد. همچنین به خاطر داشته باشید که دسترسی به اعلان ها از نظر حفظ حریم خصوصی بسیار مهم است.

از آنجایی که پیام‌های واتس‌اپ به صورت سراسری رمزگذاری شده‌اند، هیچ راهی برای بازیابی پیام‌های حذف شده وجود ندارد. تنها کاری که می توان انجام داد استفاده از برنامه ای برای نظارت بر اعلان های واتس اپ است. در واقع اینگونه می خواهیم به تاریخچه اعلان دسترسی داشته باشیم تا بتوانیم پیام حذف شده را بخوانیم.

این روش عالی است و می توان از آن برای سایر اپلیکیشن ها مانند واتس اپ بیزینس، اینستاگرام و تلگرام استفاده کرد. خوب، اکنون به مراحل خواندن پیام حذف شده در واتس اپ می پردازیم.

با نحوه خواندن پیام های حذف شده WhatsApp آشنا شوید

وارد فروشگاه گوگل پلی شوید و اپلیکیشن WAMR را روی گوشی خود نصب کنید. برنامه های دیگری نیز وجود دارند که ادعا می کنند می توانند این کار را انجام دهند. اما WAMR بهتر از بقیه است.

* پس از نصب برنامه را باز کرده و Next را بزنید.

* سپس از شما خواسته می شود برنامه هایی را که می خواهید تماشا کنید انتخاب کنید. در این مرحله می توانید واتس اپ یا برنامه پیام رسانی دیگری را که می خواهید اضافه کنید.

با نحوه خواندن پیام های حذف شده WhatsApp آشنا شوید

منوهای مختلف را مرور کنید و به صفحه تنظیمات صفحه بروید. در این بخش، روی «فعال کردن» در کنار Notification Reader ضربه بزنید.
با نحوه خواندن پیام های حذف شده WhatsApp آشنا شوید

اکنون به برنامه تنظیمات گوشی منتقل می شوید تا به برنامه اجازه دسترسی به اعلان ها را بدهید. در لیست برنامه ها، WAMR را جستجو کرده و روی آن ضربه بزنید.
با نحوه خواندن پیام های حذف شده WhatsApp آشنا شوید

اکنون روی سوئیچ Allow access to notifications ضربه بزنید و در پیامی که نمایش داده می شود Allow را انتخاب کنید.

با نحوه خواندن پیام های حذف شده WhatsApp آشنا شوید

پس از انجام این مراحل به برنامه WAMR برگردید و Next را انتخاب کنید.

انجام شده. شما در حال حاضر برنامه ای دارید که می تواند تاریخچه اعلان های WhatsApp شما را ذخیره کند و به شما امکان می دهد پیام های حذف شده WhatsApp را بخوانید.

با نحوه خواندن پیام های حذف شده WhatsApp آشنا شوید

برخی از تلفن ها ممکن است به دلیل مدیریت دقیق منابع سخت افزاری، فرآیندهای در حال اجرا WAMR را در پس زمینه غیرفعال کنند. به همین دلیل است که توصیه می کنیم همیشه برنامه را در پس زمینه باز نگه دارید.

هنگامی که شخصی برای شما پیامی ارسال می کند، برنامه WAMR محتویات آن را از طریق اعلانی که روی گوشی ظاهر می شود ذخیره می کند. به این ترتیب، حتی اگر فرستنده بلافاصله پیام شما را حذف کند، شما همچنان به آن دسترسی دارید.

البته از آنجایی که با توانایی رسمی طرف نیستیم، طبیعتاً محدودیت هایی وجود دارد. به عنوان مثال، اگر اعلان های فردی واتس اپ را غیرفعال کنید، هیچ اعلانی از آن شخص دریافت نمی کنید و البته امکان خواندن پیام حذف شده وجود نخواهد داشت.

همچنین اگر قابلیت دانلود خودکار واتس اپ را غیرفعال کرده باشید، WAMR قادر به بازیابی فایل های پاک شده نخواهد بود. در نهایت اگر گوشی شما در زمان ارسال پیام به اینترنت متصل نباشد، به دلیل اینکه به موقع اعلان را دریافت نکرده اید، نمی توانید پیام حذف شده را بخوانید.

اگر بتوانید بر این محدودیت ها غلبه کنید، WAMR راه حلی عالی برای خواندن پیام های پاک شده در واتس اپ و البته ارضای کنجکاوی شماست.

دیدگاهتان را بنویسید