ما همه شرایط بازیکن خارجی را داریم اما او می گوید به من گفتند به ایران نرو!/ متاسفم برای تیم امید


ساعت: 20:49
تاریخ انتشار: 05/09/1401
کد خبر: 1886938

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس به مشکلاتی که این باشگاه برای جذب بازیکن خارجی دارد اشاره کرد و گفت رضا درویش در این خصوص اظهار نظر خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد محمدی در حاشیه دیدار دوستانه پرسپولیس و امید گفت: خدا را شکر شرایط تیم خیلی خوب است و همه چیز طبق برنامه پیش می رود، خدا کند آخرین بازیکن مدنظر را بیاوریم. کادر فنی و یک مهاجم و با تیم کامل وارد مسابقات شود.

وی با بیان اینکه خواسته اصلی هواداران در روزهای اخیر آوردن مهاجم خارجی است، تصریح کرد: تمام تلاش خود را می کنیم اما آنها مشکل ایجاد می کنند. بگذارید آقای درویش همه چیز را توضیح دهد. ما تمام خواسته های بازیکن را برآورده می کنیم و هر چه او بخواهد و هر مبلغی که بخواهد موافقت می کنیم و همه چیز خوب پیش می رود، اما در دقیقه 90 یک ایمیل می فرستد و می گوید به من گفته اند ایران نرو!

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا منظورش کاسیانو است، گفت: نه! این بازیکنی که هفته گذشته با او مصاحبه کردم واقعا آماده بود. در عمل از نظر مبلغ و چیزها مشکلی وجود نداشت، اما متاسفانه نمی دانم چرا در دقیقه 90 به او گفتند که به ایران نرو و همه چیز لغو شد.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره رابطه یحیی گل محمدی و درویش توضیح داد: نمی دانم شما چه می گویید! ما به شایعات توجهی نمی کنیم و با قدرت به کار خود در باشگاه ادامه می دهیم. فقط از کسانی که انتقاد می کنند خواهش می کنم کمی انصاف داشته باشند و ببینند عملکرد تیم در نقل و انتقالات در دو سه سال اخیر چگونه بوده و امسال چگونه است. ما حق را می پذیریم و اکنون تمام تلاش خود را می کنیم تا خواسته های هواداران را برآورده کنیم، اما دوستان هم باید منصف باشند.

محمدی در خصوص اینکه تیم پرسپولیس دو هفته مانده به شروع لیگ برتر همچنان بدون مهاجم است، گفت: انشالله به جزییات اتفاقاتی که برای کاسیانو افتاد می پردازیم. هواداران حق انتقاد دارند اما ما هم تمام تلاش خود را می کنیم و برخی جاها خارج از کنترل ما هستند. بازیکن نمی خواهد به ایران بیاید، من و باشگاه چه کنیم؟!

وی در خصوص جذب سینا اصدبیگی و اعتراض باشگاه ذوب آهن به این اتفاق نیز اظهار داشت: واحد حقوقی باشگاه ما پیگیر این موضوع است. من که یک هفته است مریض بودم، امروز نامه او را دیدم و دوستانم در بخش حقوقی پیگیر آن هستند. دوستان حقوقی قطعا بدون درخواست کاری انجام نمی دهند. اگر مشکلی بود نمی دانم و اداره حقوقی باید نظر بدهد.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که “شما تجربه کار در تیم امید را دارید و شرایط این تیم را چگونه می بینید، برخی از باشگاه ها هنوز بازیکنان خود را در اختیار تیم امید قرار نداده اند.” فقط می توانم بگویم متاسفم اوضاع خوب نبود و حالا بدتر شده است. من به عنوان دوست مهدوی کیا می گویم باید اسطوره هایمان را گرامی بداریم و حیف است. نباید کاری کنیم که خسته شوند و بروند.

محمدی گفت: خیر، بحث انصراف مطرح نبود و با مهدوی کیا صحبتی نکردم.

معاون ورزشی پرسپولیس در پایان در پاسخ به این سوال که آیا قطعا این مهاجم به ترکیب پرسپولیس اضافه می شود، تاکید کرد: حتما مهاجم اضافه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید