متاسفم، اما صحبت کردن خوب نیست


ساعت: 18:16
تاریخ انتشار: 1400/12/15
کد خبر: 1813487

مربیان کره و چه چیزی در مورد مس گفتند؟

پس از پایان جلسه مربیان تیم های فوتبال نفت و مس صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمود فکری با حضور در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل رفسنجان کپر گفت: به هر دو تیم می گویم از بازی سختی که انجام دادند خسته نباشید. بازیکنانم تمام تلاش خود را کردند و از آنها تشکر می کنم. ما روندی را آغاز کرده ایم و این روند رو به جلو است. یک بازیکن مس به دلیل فشاری که به خط دفاعی حریف وارد کردیم اخراج شد. ما شانس برد داشتیم. قبل از بازی خوشحال بودیم که توانستیم حداقل یک امتیاز بگیریم اما بعد از اخراج بازیکن حریف به دنبال پیروزی بودیم.
وی افزود: سعی کردیم به حریف فرصت ندهیم، اما تیم حریف میانگین قد بهتری داشت و روی هوا بازی کرد، اما باهوش بودیم و فرصت زیادی به حریف ندادیم. بازی در آخرین لحظه می توانستیم یک گل بزنیم اما موفق نشدیم. می توانستیم 3 امتیاز شیرین کسب کنیم اما این چیزی از ارزش بازیکنان ما کم نمی کند. امیدوارم این روند پیش روی ما ادامه داشته باشد و بتوانیم در جدول بالاتر برویم و از منطقه خطر دور شویم.
فکری ادامه داد: با توجه به شرایط روحی و روانی که برای ما ایجاد شد و شکست هایی که متحمل شدیم، کسب امتیاز از این مسابقه بسیار مهم بود تا به روند شخصیت پردازی ما کمک کند.یکی از برنامه های ما گل نخوردن بود. از طرفی جابجایی هایی که انجام دادیم سرعت بازیکنان را افزایش داد. می دانستیم که تیم میزبان به امتیاز نیاز دارد و نظم دفاعی آنها به هم می خورد. ما نتوانستیم از فرصت های خود استفاده کنیم.
فکری گفت: در نیمه دوم زمانی نبود که بگوییم به ضد فوتبال روی آوردیم. این بازی وقت اضافه زیادی نداشت که نشان می دهد هیچ کدام از تیم ها برای زیر سوال بردن روحیه فوتبال وقت نگرفتند. کسب همین امتیاز برای ما خوب است و از تک تک بازیکنان تشکر می کنم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: تیم داوری در مجموع خوب بود. شاید چون از نظر مالی کمی ضعیف هستیم نگاه دوستانه به ما نداشته باشند اما در مجموع داوری امروز خوب بود و تغییر روند بازی اشتباه نبود. تنها نکته بازی اخراج بود که داور تصمیم درستی گرفت و شجاعانه بازیکن مس را اخراج کرد. اگر داوران با محبت بیشتری به ما نگاه می کردند، عالی می شد. داوران با حریف ما مهربان ترند اما با کوچکترین اعتراض و اشتباهی با کارت زرد جریمه می شویم.
وی گفت: امیدوارم داوران به طور کلی به دنبال عدالت باشند زیرا هر امتیازی که رد و بدل شود برای تیم ها ارزشمند است. مثلا مس برای کسب سهمیه تلاش می کند و ما در انتهای جدول هستیم و می خواهیم از این شرایط خارج شویم. حقوق تیم نباید از بین برود. اگر تیمی باید قهرمان شود باید به تنهایی برنده شود و اگر تیمی سقوط کرد باید به تنهایی برنده شود نه اینکه اشتباهات داوری را به سطح پایین تری سوق دهد.
فکری افزود: اگر زمین را حفر کنند نفت بالا می آید اما متاسفانه طبق قوانینی که در وزارت نفت وجود دارد نمی توانند برای ورزش حرفه ای هزینه کنند که این مانع ما می شود. این را بارها گفته ایم؛ گاهی یک شهر نفت ندارد اما خوزستانی هایی که نفت می گیرند باید سود ببرند. خیلی از تیم ها مثل سپاهان، گل گهر، استقلال و پرسپولیس دولتی هستند و از بودجه دولتی استفاده می کنند. این مشکل تیم های نفت هم قابل حل است.
وی گفت: میزبانی خوب بود و از باشگاه مس تشکر می کنم. مس سرچشمه میزبان خوبی بود و همه چیز خوب بود.

ربیعی: ببخشید حرف زدن خوب نیست

محمد ربیعی با حضور در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: به تیم نفت خسته نباشید می گویم. از صمیم قلب با بازیکنانم خداحافظی می کنم. ارزش این تساوی برای من بیش از یک پیروزی بود. 10 تا بودیم و به حریف فرصت کمی دادیم و چند موقعیت خلق کردیم. امروز همه بازیکنان به معنای واقعی کلمه سخت کار کردند و یک مکان کمتر با دویدن پر کردند. اگر بازی 11 نفره ادامه پیدا می کرد، می توانستیم برنده مسابقه باشیم. من قدردان شجاعت بازیکنان هستم و از ته دل به آنها خسته نباشید می گویم.

وی ادامه داد: بازی امروز قائم اسلامی خواه. خدا را شکر امروز بعد از مصدومیت در ترکیب قرار گرفت و عملکرد خوبی هم داشت. امیدوارم شاهد درخشش آینده این جوان باشم. فراز امام علی نیز با چنان شور و شوقی وارد میدان شد که برای من بسیار ارزشمند بود.
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: خیلی ناراحتم و فقط می گویم متاسفم. وقتی به جلسه رفتم، خیلی فکر کردم که چه بگویم، اما فعلاً گفتن چیزی درست نیست.
وی در خصوص داوری گفت: مومنی داور خوبی بود و سال ها سوت می زد. فکر می کنم او امروز کارت های زیادی داد و ریتم بازی را با سوت های متعدد شروع کرد. در دقیقه 90 یا 92، چهار بازیکن خط دفاعی و دو هافبک دفاعی خود را حفظ کردند. آنها به ضد حمله نگاه کردند و داور با کوچکترین حمله هوایی سوت زد.
خاخام گفت: امروز باید لایه‌های دفاع نفت را باز می‌کردیم، بنابراین بازیکنان چپ و راست ما باید خیلی آزادانه بازی می‌کردند. باید ریتم مسابقه را تغییر می دادیم. یک بازی در حال انجام است و تصور کنید از اول تا آخر یک تیم ده نفره و تیم دیگر 11 نفره بود. فقط یک بار به داور اعتراض کردم. در حالی که محمدی مهر خطا کرد و کارت زرد گرفت اما حریف از همان اشتباه کپی کرد و کارتی دریافت نکرد.
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: اگر در مورد زمین صحبت می کردم به این دلیل بود که زمین اصلا شرایط خوبی نداشت. حرفی نمی زنم چون یاد گرفته ام از درد گریه نکنم. به خاطر خدا مس نشان داده که می تواند کارها را انجام دهد، اما گاهی اوقات ما متوقف می شویم. من این چالش را پذیرفته ام و در حال انجام آن هستم. هدف ما اصلاً این نبود، اما من در حال مبارزه هستم. الان خیلی ناراحتم و فقط میگم متاسفم.
ربیعی درباره سیستم بازی تیمش گفت: تیم ما در لیگ برتر بازی آسانی ندارد. سطوح انگیزه تیم متفاوت است. تیم نفت در خطر سقوط است و برای کسب امتیاز تلاش می کند. همه بازی ها سخت هستند. از هفته بیست و سوم سال گذشته از روش 3 حفاظتی استفاده می کنیم. برای اولین بار با سیستم 4 دفاعی بازی کردیم اما از مهاجمان کم نکردیم و از ترکیب 4-3-2 استفاده کردیم. باید با نفرات بیشتری در زمین حریف می بودیم. در پایان مسابقه سعی کردیم با 5 شیفت به پیروزی برسیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید