صحبت هایی با بازیکنان تاجیک انجام شد اما چیزی مشخص نیست/ یک تیم در 2 سال اخیر از پرسپولیس رفتند!

ساعت: 20:42
تاریخ انتشار: 1400/08/15
کد خبر: 1782112

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در این 2 سال در هر پستی بازیکنانی را از دست دادیم و کل تیم از پرسپولیس رفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل گهر گهر گفت: در مجموع هر دو تیم خوب بازی کردند. در نیمه اول به دلیل تغییرات نیمه خوب عقب افتادیم. این تغییرات ما را کمی ناهماهنگ کرد اما هر بار که از زمین حریف عبور می کردیم به موقعیت می رسیدیم و در ضربات ایستگاهی خطرناک بودیم.

او گفت: ما در زمان بسیار بدی گل زدیم و این کار را برای ما سخت کرد. در نیمه دوم خوب بازی کردیم و به بازی سرعت دادیم و موقعیت های خوبی به دست آوردیم. وقتی گذشتیم کارمان شکل گرفت و در عمق و جهات پیشی گرفتیم. در مجموع می توانستیم این دیدار را ببریم اما گل بدی خوردیم. دروازه گهر در ضربات ایستگاهی بسیار محکم بود و در ضربات ایستگاهی نباید آنقدر به حریف می دادیم. بازیکنان ما تلاش زیادی کردند تا این اتفاق را جبران کنیم، می توانستیم برنده شویم، اما این اتفاق نیفتاد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره تغییرات امروز تیمش گفت: در بازی قبل هم گفتم وقتی مسابقات زیاد است فرصت های زیادی برای هماهنگی بازیکنان با یکدیگر وجود دارد اما در این 2 سال شکست خوردیم. بازیکنان در هر پست و تیم کامل از پرسپولیس رفتند. این شرایط سختی است و جذب بازیکن و به خدمت گرفتن کسانی که با باشگاهشان قرارداد دارند سخت است. بازیکنان جدید ما نیز به اعتماد ما نیاز دارند و این روند برای تیم سازی زمان می برد. ما در 2 سال اخیر بارها با این مشکل مواجه شدیم و بازیکنان خوبمان رفتند اما این بازیکنان هم سخت کار می کنند. با بازیکنان قدیمی تجربه کسب کنید. باید به آنها اعتماد کنید و مکانی برای استراحت برای آنها فراهم کنید.

گل محمدی درباره شرایط تکرار قهرمانی تصریح کرد: یکسری مشکلات داریم که نیازی به ذکر آنها در اینجا نیست. هر اتفاقی که مقابل تیم افتاد برای ما هم افتاد. بحث فقط تقسیم بازیکنان نیست و مشکلات دیگری هم داریم. اینها موضوعاتی نیستند که در این کنفرانس مورد بحث قرار گیرند. باید صبورتر باشیم و با نقاط ضعف خود مقابله کنیم.

وی در مورد پیوستن بازیکنان تاجیک به این تیم اذعان داشت: با این دو بازیکن صحبت کردیم. فردا آخرین روز نقل و انتقالات است، باید تا فردا صبر کنیم، هیچ کاری صددرصد انجام نشده و باید منتظر بمانیم. باید ببینیم وضعیت تیم چگونه است. باید با گرفتن بازیکن نقاط ضعف را برطرف کنیم اما جذب بازیکنی که شرایط خوبی دارد و کیفیت خوبی دارد کار آسانی نیست. خدا نکند کم کم رضایت هواداران را جلب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نهایت گفت: همه بازیکنان ما در یک سطح هستند. بازیکنی نداریم که اختلاف فنی زیادی با بقیه داشته باشد. ما باید از انرژی همه استفاده کنیم. همه بازیکنان من با تمام ایرادات سخت کار می کنند. باید دوباره به آنها اعتماد کرد. این تغییرات نسبت به بازی قبل بود، اما چون با سیستم جدید کمتر تمرین کردیم، نیمه اول کاملاً خوب بازی کردیم. در نیمه دوم دوباره تغییرات داشتیم و 5 تا عوض کردیم و این بازیکنان می میرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید