سرمربی استقلال: واقعا برای این مربی جوان متاسفم

سرمربی استقلال: واقعا برای این مربی جوان متاسفم

سرمربی تیم نساجی شهروه بیانی در واکنش به صحبت های وحید فاضلی به خبرنگار ما گفت: من او را نمی شناسم و اسمش را هم نشنیده ام چون فوتبالیست نبود و اگر هم بود بازی نمی کرد. در تیم‌های مذکور.» اما در مصاحبه. او به سکوت الهام‌بخش توهین کرد و همچنین به ما به عنوان یاورانش، الهام خاموش را لمپنیسم نامید و ما را پیروان خود خواند؛ از قدیم گفته‌اند که ادب انسان متعلق به حکومت اوست.

شاهروک بیانی ادامه داد: من فصل گذشته در نساجی نبودم اما می توانید شهادت دهید که ساکت الهامی در 13 هفته پایانی مسابقات تیمی را برد که 10 امتیاز از این تیم فاصله داشت و اگر این اختلاف را جبران نمی کرد. او می رفت! این شیوه تربیت این مربی بود که از قائمشهری شنیدم که همه او را دکتر خطاب کنند و همچنین شنیدم همان روزی که از نساجی رفت با پدیده قرارداد بست. تیم و اطلاعات فنی تیم را داد که تیم پدیده را بست و حتی نگذاشت این مسابقه بگذرد و سپس به سراغ تیم پدیده و دستیار مهدی رحمتی رفت و این خیانت او به تیم نساجی هرگز نخواهد بود. از ذهن تماشاگران پاک شد او گفت رضا حدادیان فصل گذشته برای تیم نساجی پولی نداده است که واقعا خنده دار است، آقای رضا حدادیان را همه می شناسید، او به دلیل عشق به نساجی این تیم را تحویل گرفت و به قول خودش زیر بار. به بهانه گرد هم آوردن همه مردم ما زنداران و اگر خرج نمی کرد فصل گذشته و بین دو نیم فصل چند بازیکن خوب و با کیفیت جذب نمی کرد. دسته پایین ذخیره می شود. او می گوید این تیم نساجی تیمش است. انگار فراموش کرده که فصل گذشته و پس از جدایی از نساجی، در تعطیلات زمستانی چند بازیکن به تیم اضافه کرد… شما را به خدمت گرفتیم. 15-16 بازیکن تعویض شده و تیمی که بسته اید کجاست. تیمی که بستید در آستانه سقوط به لیگ یک بود و خدا را شکر. تیم شما فصل گذشته بود نه این فصل.

سرمربی نساجی ادامه داد: من نمی دانم چطور به فوتبالیست ها توهین کنم، اما به این مربی جوان می گویم که اجازه دهید مدرک A کلاس شما خشک شود و یکی دو فصل را در لیگ برتر بگذرانید و بعد چنین حرف هایی بزنید. “صحبت کن. مهمترین چیز این است که سعی کنی خودت باشی و برده نباشی. من تقریباً یک فصل است که بی سر و صدا کار می کنم و به جرات می توانم بگویم که او یکی از سالم ترین و تمیزترین مربیانی است که تا به حال دیده ام. ممکن است کمی عصبانی باشد و فورا عکس العمل نشان دهد، اما دل پاکی دارد و سر سفره پدر و مادرش بزرگ شده، نان حلال خورده و بچه جنوب شهر است و زحمت کشیده و به اینجا رسیده است، کمک مربی بوده است. چندین مربی لیگ برتر نزدیک به 18-19 سال است و قدم به قدم پیش رفته است که اینطور نیست. تمریناتی که او ایجاد می کند کپی از وب سایت ها و صفحات وب نیست و او هر روز ساعت های طولانی کار می کند و برای بهبود وضعیت کودک وقت صرف تمرین می کند. فوتبال و تیم نساجی ما فوتبال جهان را برای بچه ها تجزیه و تحلیل می کنیم تا هر روز چیزهای جدیدی به آنها بیاموزیم. دیدید که سرمربی امان در پایان بازی با آلومینیوم اراک بدون عذرخواهی از بازی خوب این تیم در فینال یاد کرد و حتی گفت آلومینیوم اراک می توانست در نیمه اول به گل برسد.

شهروه بیانی در واکنش به تنش های پیش از دیدار کادر فنی دو تیم گفت: در این فصل چندین بازی را باختیم و بهانه ای پیدا نکردیم. این خوب است که مربی ظرفیت باخت را داشته باشد چرا که بعد از برد ابراز خوشحالی می کند. سوال پیش پا افتاده ای بود ما هم میزبان مس کرمان بودیم و می خواستیم از همان رختکن بازی قبلی استفاده کنیم. خوب می دانید تیم تدارکات مدت زیادی است که در رختکن هستند و کار را آماده می کنند و لباس ها را مرتب می کنند. این بار که تدارکات ما این کار را انجام داد، برگزارکنندگان بازی گفتند که بازی قبلی اشتباه بوده و شما مجبور نیستید از این رختکن استفاده کنید و باید به رختکن بعدی بروید و این انتقال برای تیم سخت بود. ما این کار را نمی کنیم. من را به خیلی چیزها می خنداند. خدا را شکر تیم های بزرگی مثل استقلال و گل گهر را شکست دادیم تا به فینال برسیم. به نظر شما برای پیروزی مقابل آلومینیوم اراک باید جلوی تیم حریف را می گرفتیم؟ ضمناً هر مربی مبتدی با چنین ترفندهای زشتی مخالف است زیرا تیم حریف را علیه شما تحریک می کند. این فقط یک عدم تطابق و اشتباهی بود که در بازی با مس انجام شد. این. وگرنه شما خبرنگاران خوب می دانید که ما تیمی هستیم که در زمین بازی می کنیم و فوتبال بازی می کنیم و اصلاً دنبال چنین سوالاتی نیستیم.

مربی تیم نساجی در پایان درباره این بازی گفت: در نیمه اول تیم آلومینیوم اراک بهتر از ما بازی کرد و موقعیت های خوبی برای گلزنی داشت و توانست گلزنی کند که خدا را شکر دروازه بان ما یک کار را انجام داد. کار عالی در این صحنه ها “بین دو نیمه با حرف هایی که به بچه ها زدیم و همچنین با جابجایی هایی که انجام دادیم کارت بازی برگشت و خدا را شکر گل زدیم و خوب از دروازه خود دفاع کردیم. خدا را شکر شرمنده تماشاگرانی که به ورزشگاه آزادی آمدند و همچنین مازندرانی ها شرمنده نشدیم.

دیدگاهتان را بنویسید